تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوبی‌سافت در حال ساخت سریال

یوبی‌سافت در حال ساخت سریال Assassin's Creed است!

در پست جدید منتشر شده بر روی انجمن بزرگ ردیت، مدیر محتوای مجموعه Assassin's Creed اعلام کرد که کمپانی یوبی‌سافت هم اکنون در حال کار بر روی مجموعه‌ای تلویزیونی بر اساس سری اساسینز کرید است. با تک‌شات و جزئیات این خبر در ادامه همراه شوید.

 

مجموعه Assassin's Creed در زمان تولد، جزو یکی از محبوب‌ترین‌ها بود و تا همین چند سال اخیر هم یوبی‌سافت تمام تلاشش را به کار می‌بست تا بهترین بازی‌هایش را در این سری تولید کند. در چند سال اخیر این کمپانی با عرضه نسخه‌های متعدد از بازی که دارای مشکلات بزرگ و اذیت‌کننده‌ای بودند، خیل عظیمی از گیمرها را از خود ناراحت کرد تا حدی که مجبور شد سال ۲۰۱۶ میلادی، هیچ‌گونه بازی‌ای از این مجموعه را روانه بازار نکند.

 

آن طور که خبر رسیده، Ubisoft قصد دارد حال که فیلم سینمایی Assassin's Creed را اکران کرده، به سراغ ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس این مجموعه برود. مدیر محتوای این مجموعه در ردیت گفته است:

ما تمام وقت خود را [با کار بر روی این سریال] پر خواهیم کرد تا مطمئن شویم چیزی را ارائه می‌دهیم که می‌توانیم به آن افتخار کنیم.

 

گر چه ساخت سریال Assassin's Creed هنوز به طور مستقیم و رسمی از سوی یوبی‌سافت اعلام نشده، اما همین گفته‌های مدیر محتوای مجموعه هم خودش می‌تواند سندی رسمی برای تایید ساخت سریال باشد. جالی است بدانید که سال گذشته ایو گیلمو، مدیرکل کمپانی یوبی‌سافت، از امضای قرارداد همکاری با شبکه بزرگ نت‌فلیکس خبر داده بود و به همین علت برخی از افراد معتقداند این قرارداد همکاری، مستقیما به پخش شدن سریال اساسینز کرید از نت‌فلیکس ربط پیدا می‌کند. 

 

مدتی است اخباری در مورد قسمت جدید سری بازی‌های Assassin's Creed به گوش می‌خورد که جزئیات مرتبط با آن را می‌توانید از این لینک بخوانید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوبی‌سافت در حال ساخت سریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..