تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: کامپیوتر جدید شرکت Crosair ویژه گیمرها رونمایی شد

تماشا کنید: کامپیوتر جدید شرکت Crosair ویژه گیمرها رونمایی شد

اگر سری به بازار محصولات و گجت های کامیپوتری زده باشید، حتماً با برند Crosair و محصولاتی که این شرکت در این زمینه روانه بازار کرده است، برخورد کرده اید. شرکتی که در زمینه طراحی و تولید قطعاتی همچون رم، کیس پی سی، کیبورد، ماوس و غیره فعالیت دارد و اکنون به نظر می رسد که مدیران این کمپانی، توسعه هرچه بیشتر دامنه حضور خود در این بازار را در سر می پرورانند. با تک شات همراه باشید.

در همین رابطه، امروز این شرکت از کامپیوتر گیمینگ جدیدی تحت عنوان Crosair One رونمایی کرد که در واقع، اولین پی سی ویژه اجرای بازی ساخت مهندسان این شرکت محسوب می شود و با توجه به حضور چندین ساله Crosair در این بازار، به نظر می رسد که بتواند به فروش قابل توجهی نیز دست یابد.

و اما در خصوص این محصول جدید باید گفت که Crosair One در چهار مدل و با نام های (Crosair One، Crosair One Pro، Crosair One Pro (webstore only و Crosair One Ti عرضه خواهد شد.

به تبع، مشخصات این چهار مدل نیز با یکدیگر متفاوت است اما پیشرفته‌ترین پی سی گیمینگ Crosair مشخصاتی همچون پردازنده Core i7، کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti انویدیا، رم 16 گیگابایتی، حافظه اس اس دی 960 گیگابایتی و مادربورد Z270 را در دل خود جای داده و قرار است با قیمت 2600 دلار در بازار به فروش برسد.

نقطه مثبت این کامپیوترها، کیس های ویژه ایست که Crosair برای این پی سی ها در نظر گرفته که اندازه آن به نصف پی سی های رایج در بازار کاهش یافته است. همچنین، این پی سی از تکنولوژی نوظهور واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می کند و دارندگان هدست هایی همچون اچ تی وایو یا آکیولس ریفت می توانند با کمک این پی سی، مسافر دنیای بی حد و مرز واقعیت مجازی شوند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: کامپیوتر جدید شرکت Crosair ویژه گیمرها رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..