تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت قسمت فرعی دیگری از روی فیلم‌های Spider-Man تایید شد

ساخت قسمت فرعی دیگری از روی فیلم‌های Spider-Man تایید شد

به دنبال این‌که هفته گذشته سونی اعلام کرد که قصد دارد فیلمی فرعی از دنیای مرد عنکبوتی (Spider-Man) با محوریت شخصیت ونوم بسازد، به تازگی مشخص شده است که این کمپانی در حال کار بر روی قسمت فرعی دیگری نیز هست؛ قسمتی فرعی که ظاهرا قرار است بر روی شخصیت‌های Silver Sable و Black Cat تمرکز داشته باشد. در ادامه با جزئیات بیشتر تک‌شات را همراهی کنید.

 

طبق گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، کریس یاست، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok، در حال کار بر روی فیلمنامه فیلم فرعی جدید مرد عنکبوتی است. گفته می‌شود که او در حال گسترش دادن پیش‌نویسی است که توسط لیزا جوی، سازنده سریال محبوب و ستوده‌شده Westworld، نوشته شده است. جالی است بدانید که شخصیت‌های زن Silver Sable و Black Cat برای سال‌های سال است که به عنوان دوست‌های هم، با مرد عنکبوتی جنگیده‌اند. 

 

جدیدترین فیلم از دنیای مرد عنکبوتی، فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) است و در حالی که هنوز اکران نشده، ساخت دنباله برای آن تایید شده است. لازم است بدانید که در فیلم مذکور، تام هالند قرار است در نقش مرد عنکبوتی قرار گیرد.

 

تا لحظه نگارش این خبر، هیچ گونه جزئیاتی در مورد اسم این فیلم فرعی یا حتی تاریخ انتشار آن اعلام نشده است. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت قسمت فرعی دیگری از روی فیلم‌های Spider-Man تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..