تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی بیش از ۸۶ هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: در 8 روز گذشته و از ابتدای طرح 25 اسفند با تلاش اعضای جوان این جمعیت بیش از 86 هزار نفر از مسافران نوروزی برای دریافت خدمات متنوع فرهنگی و امدادی به پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان یزد مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده، 1077 مسافر در خیمه‌های این جمعیت به اقامه نماز پرداختند و 1337 کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بهره‌مندی 1727 نفر از ایستگاه‌های سلامت نیز از دیگر خدمات سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آغاز طرح نوروزی تا‌کنون بوده است.


صدیقی بیان کرد: با حضور بیش از 404 عضو جوان در روز این طرح نوروزی در هشت  روز گذشته و در 26 پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، 37960 نقشه و 61267 مورد دیگر اقلام فرهنگی شامل سی دی، بروشور و سایر اقلام فرهنگی میان مسافران توزیع شده است.

وی افزود: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از تاریخ بیست و پنجم اسفند آغاز و تا چهاردهم فروردین ماه امسال ادامه دارد که با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفر ایمن وسالم در ایام نوروز با همکاری سازمان‌های مرتبط و تلاش جوانان داوطلب اجرا و سعی می‌شود از موازی کاری با سایر سازمان‌های متولی در این امر پرهیز شود.

صدیقی اهداف این طرح را‌، نمایش توان عملیاتی تیم‌های بشر دوستانه جوانان هلال‌احمر و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها‌، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی مردم در امر حوادث و سوانح کشور و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه دانست.

وی تصریح کرد: برگزاری چهارمین جشنواره ملی عکس و فیلم با موضوع همیاری‌، نوع‌دوستی و کمک در ایام نوروز از دیگر برنامه‌های این طرح است که مسافرین می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را برای هلال احمر ارسال کنند.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی بیش از ۸۶ هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..