تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهار آتش سوزی گسترده در انبار چوب

مهار آتش سوزی گسترده انبار چوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، آتشپاد سوم محمد جواد سبحانی افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: این حادثه سحرگاه امروزدرپی آتش سوزی انبار چوب در بولوار امام رضا(ع) شهرستان طرقبه اتفاق افتاد و بلافاصله آتش نشانان از شهرطرقبه به محل حادثه اعزام شدند .
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات 125 مشهد، بیش از 15 آتش نشان را از 4 ایستگاه به همراه چندین دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو توربوفن ،به این شهر اعزام می کند.
سبحانی گفت: عملیات مهار و کاوش این آتش سوزی که در سوله ای به مساحت تقریبی 500 متر مربع به وقوع پیوسته بود با مشارکت همکاران آش نشانی طرقبه و آتش نشانان اعزامی از مشهد مقدس تا حوالی ساعت 8 صبح امروز ادامه داشت .
وی گفت: با توجه به بافت صنعتی بودن محل و نیز چیدمان غیر اصولی مصنوعات چوبی در این انبار و دیگر اقلام قابل اشتعال و سریع الشتعال، روند مهار و لکه گیری و کاوش این آتش سوزی با دقت زیاد همراه بود و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به گستردگی این آتش سوزی، اعلام علت وقوع این حریق نیازمند بررسی های دقیق ترو کارشناسی تر است.
گفتنی است این انبار فاقد تجهیزات اعلام و اطفای حریق بوده  است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهار آتش سوزی گسترده در انبار چوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..