تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی 69 درصد افزایش یافته است/ رشد 16 درصدی اسکان مسافران نوروزی در استان

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069830

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از رشد 69 درصدی بازدید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، مرتضی آبدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از 25 اسفند تا سه فروردین در مجموع 26 هزار و 567 مورد بازدید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان آذربایجان‌شرقی انجام شده است، ابراز داشت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 69 درصدی بازدید از این مراکز را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی از ۲۵ اسفند تا ۳ فروردین، پذیرای 59 هزار و 888 نفر در مراکز اقامتی خود بوده است که نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خاطرنشان ساخت: مجموع آمار تردد در محورهای مواصلاتی استان نیز رشد 15 درصدی را نشان می دهد بطوریکه سال گذشته 4 میلیون و 61 هزار و 197 تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده بود که این رقم امسال به 4 میلیون و 685 هزار و 741 رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی 69 درصد افزایش یافته است/ رشد 16 درصدی اسکان مسافران نوروزی در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..