تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت‌مردان برنامه‌هایشان را در راستای تحقق فرمایشات رهبری تنظیم کنند/ باید از طریق منابع صندوق توسعه ملی اشتغال‌زایی شود

ساعت: 15:42 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069826

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مهمترین مطالبات ما رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص اقشار ضعیف و کم درآمد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج ارومیه با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال»، ابراز کرد: نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی برای چندمین سال پیاپی توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی درباره مشکلات مردم اقشار کم درآمد و ضعیف تصریح کرد: رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه از مهمترین مطالبات ما به شمار می‌رود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم با بیان اینکه دو عامل اشتغال و تولید به عنوان دو کلید اصلی تجلی اقتصاد مقاومتی هستند، تاکید کرد: دولت باید در سال جاری برنامه‌های خرد و کلان متعددی در راستای تحقق آنها داشته باشد؛ این دو موضوع که به درستی توسط امام خامنه‌ای مشخص و تعیین شده است زیر بنای تحولات گسترده اقتصادی می‌باشد.

وی رسیدگی به صنایع تولیدی و حمایت از تولیدی‌های داخلی را ضروری دانست و اذعان داشت: ظرفیت‌های داخلی هم به رونق اقتصادی کمک نموده و هم در اشتغال موثر است و به نوعی فرهنگ تولید و استفاده کالای ایرانی را در بین مردم وجامعه جا خواهد انداخت؛ علاوه بر آن صادرات کالاهای تولید داخلی و ارتباط با کشورهای متعدد می‌تواند قامت اقتصاد وابسته به نفت را به زمین زده و اقتصادی پویا را رقم زند.

قاضی‌پور در مورد اشتغال نیز گفت: با اشتغال نه تنها می‌توان جامعه‌ی سالمی ساخت، بلکه کشوری پویا و فعال ایجاد خواهد شد که اقتصاد را از وابستگی به نفت بیرون آورده و روشهای جایگزین را ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد از طریق صندوق توسعه ملی نسبت به ایجاد تولیدی‌ها و کارخانه‌ها و برپا سازی دوباره تولیدی‌های داخلی نسبت به اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید جامه اقدام و عمل بپوشانیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: حمایت از صنایع کوچک و جلوگیری از خام فروشی، پشتیانی از صنایع پایین دست پتروشیمی و ایجاد کارخانه‌های جدید از مهمترین برنامه‌های ما در سال جدید خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت‌مردان برنامه‌هایشان را در راستای تحقق فرمایشات رهبری تنظیم کنند/ باید از طریق منابع صندوق توسعه ملی اشتغال‌زایی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..