تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان سال گذشته موفق عمل نکرده‌اند/ مشکلات معیشتی همچنان مطالبه رهبر و مردم است

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069899

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 96 تاکگید کرد که در سال گذشته اقدامات انجام گرفته موفق عمل نشده و همچنان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در اولین خطبه‌های نماز سال 96 با اشاره به نامگذاری سال 96 گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی بر تولید و اشتغال در کشور تاکید کرده است و این امر نشانگر این است که در سال گذشته اقدامات انجام گرفته موفق عمل نشده و همچنان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است که مسئولان باید برای تولید و اشتغال جوانان برنامه ریزی داشته باشند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود فرمودند که از وضعیت معیشتی مردم مطلع هستند و ان‌ها را لمس کرده‌اند لذا مسئولان باید از هر گونه و کاستی در اقتصاد مقاومتی دوری کرده و بر مسئله اشتغال و تولید برنامه ریزی شود.

 

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: دشمنان اسلام همچنان در تلاش برای نابودی جمهوری اسلامی ایران است و هنوز نامید نشده اند و با فشارهای اقتصادی در تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستند لذا لازم است مسئولان با عزم جدی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند.

 

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و تنها راه حل مشکلات اقتصادی مردم را توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی می‌دانند لذا با وجود تولیدات داخلی واردات از کشورهای خارجی حرام شرعی است که مسئولان باید در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام باوقار با اشاره به مسئله بیکاری در کشور گفت: طبق آمار سال 95 بالغ بر دو میلیون و 700 هزار نفر بیکار رسمی، 5 الی 7 میلیون نفر بیکار غیر رسمی در کشور وجود دارد و در طول یکسال نیز دو میلیون و 200 هزار نفر نیز جویای کار در کشور وجود دارد که با توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید می‌توان بیکاری را مدیریت کرد.

 

وی افزود: وضعیت اقتصادی، معیشتی، بیکاری و تولید در کشور قابل قبول نیست و باید برای رفع آنها برنامه ریزی شود.

 

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری رفع مشکلات مردمی را مقدم بر انتخابات عنوان کرده است که این امر با مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی قابل رفع است.

 

وی با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همواره در صحنه حاضر شده‌اند گفت: مردم همیشه در صحنه حضور فعال دارند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا کوتاه نخواهندآمد لذا مسئولان باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همت بیشتری داشته باشند.

 

امام جمعه مشگین شهر گفت: مشکلات غیر قابل حل در کشور وجود ندارد لذا در صورتی که مدیریت در بخش‌های مختلف با انقلابیگری، کارآمد، متدین بودن و با انگیزه بالا باشد قابل حل خواهد بود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان سال گذشته موفق عمل نکرده‌اند/ مشکلات معیشتی همچنان مطالبه رهبر و مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..