تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت تاریخی ۲۰ جاذبه گردشگری شهرستان کوثر

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069839

شهر گیوی همواره با 75 منطقه توریستی، تاریخی و تفریحی در ایام نوروز از میهمان ‌پذیرترین نقاط استان اردبیل و کشور پهناور ایران اسلامی بوده است و امسال نیز دستگاه‌های مختلف خود را برای میزبانی مناسب از میهمانان نوروزی آماده می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، شهر گیوی همواره در ایام نوروز از مهمان ‌پذیرترین نقاط استان اردبیل و کشور پهناور ایران اسلامی بوده است و امسال نیز دستگاه‌های مختلف خود را برای میزبانی مناسب از مهمانان نوروزی آماده می‌کنند.

شهر گیوی دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری است که برخورداری از آبگرم معدنی، حمام (سنتی تاریخی) سنگی و نزدیکی به دیگر جاذبه های توریستی و تفریحی به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری در این شهر مورد نظر گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

هر ساله گردشگران متعددی از استان های مختلف کشور خود را به گیوی می‌رسانند تا از این شهر به مناطق توریستی و تفریحی سفر کنند و روز و یا روزهایی را در این مناطق زیبا و بکر به استراحت بپردازند.

امسال دستگاه‌های مختلف در شهر گیوی خود را آماده و مهیای حضور گردشگران کرده‌اند و این روزها شاهدیم که نیروهای خدمات رسان، اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی همه و همه برای میزبانی از مسافرانی نوروزی بسیج شده اند و تلاش‌ها شتاب گرفته است.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی بیش از 40 منطقه توریستی و گردشگری را در خود جای داده است که 20 جاذبه گردشگری این شهرستان به ثبت تاریخی و گردشگری رسیده و همه ساله مورد بازدید میهمانان و مسافران شده است.

داش حامامی، آبگرم گیوی، دلیکلی داش، پل فیروز آباد، قلعه خشتی شاه عباس، قیز کورپوسی، سد گیوی، غار یخگان، پل معلق پیر تقی(مشکول)، دربند مشکول، دربند هواشانق، دربند دوگر، مناظر زیبای منطقه حفاظت شده آرپاچای، سخره های منقش جاده سرچم - گیوی، باغات و رود خانه شهر گیوی و ... از جمله جابه های مهم و دینی شهرستان کوثر است.

در این میان یکی از مسائلی که باید در ایام نوروز مورد توجه و تاکید قرار گیرد تامین و حفظ امنیت مسافران نوروزی است که در این خصوص نیز نیروهای نظامی و انتظامی با برگزاری جلسات متعدد اقدامات لازم را انجام داده اند

در همین راستا کلیه نیروهای مدیریتی و خدماتی و شرکتهای تحت پوشش جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در حال آماده باش هستند و با راه اندازی پارکینگ های عمومی در سطح شهر با همکاری بخش خصوصی دغدغه ی مسافران نوروزی را به حداقل ممکن رسانده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت تاریخی ۲۰ جاذبه گردشگری شهرستان کوثر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..