تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۳ نامزد شورای شهر و روستا در بخش نوکنده در روز چهارم

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069763

در سومین روز از بهار 1396، تعداد نامزد های شورای شهر و روستای بخش نوکنده در غرب گلستان که به مراکز ثبت نام حوزه انتخاباتی مراجعه کردند، 3 نفر نامزد بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ در سومین روز از بهار 1396 و چهارمین روز از ثبت نام از نامزد های شورا های شهر و روستا در بخش نوکنده، در مجموع 3 نامزد با حضور در محل نام نویسی بخشداری نوکنده، مراحل اعلام موجودیت خود را به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار ما، از مجموع ثبت نامی نامزد های روز چهارم، 2 نامزد از حوزه نوکنده و یک نامزد از حوزه روستاهای نوکنده مراحل ثبت نام خود را تکمیل کردند.

گفتنی است، تمامی افراد نامزد، از  آمادگی کامل خود برای حضور در این انتخابات گفتند.

لازم به ذکر است، شهرستان بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت، در غرب استان گلستان واقع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۳ نامزد شورای شهر و روستا در بخش نوکنده در روز چهارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..