تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار گردشگران نوروزی کیش از مرز ۸۶ هزار نفر گذشت

ساعت: 16:39 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069825

با وجود ورود بیش از ۱۵ هزار مسافر، شمار گردشگران نوروزی جزیره کیش در یک هفته گذشته به 86 هزار و 456 نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازکیش پرس ،در فروردین سال جاری 15 هزار و 672 گردشگر وارد جزیره کیش شدند که از این تعداد 7 هزار و 265 نفر از مسیر هوایی و 8 هزار و 407 نفر از طریق مسیر دریایی به این جزیره سفر کردند.

با آغاز سفرهای نوروزی در سراسر کشور،جزیره کیش به عنوان قطب مهم گردشگری کشور در یک هفته گذشته میزبان بیش از 86 هزار گردشگر بوده است.

افزایش شمار پروازها و راه اندازی خطوط مسافری هوایی بین جزیره کیش و بیشتر استان های کشور ، استاندارد سازی وارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات گردشگری ، افزایش جاذبه های نوین گردشگری از جمله ساخت بزرگ ترین تم پارک آبی کشور و مجموعه تفریحی و فرهنگی آوای خلیج فارس با آبنمای دریایی موزیکال در کنار اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده در نوار ساحلی و پارکهای زیبای ساحلی جزیره کیش از جمله امکانات وزیر ساخت هایی است که دراین منطقه آزاد و با هدف رضایتمندی بیشتر گردشگران نوروزی فراهم شده است.

ایجاد کمپ های چادری باامکانات مناسب و افزایش شمار لندینگ کرافت ها و شناورها نیز سفرهای دریایی را برای گردشگرانی که علاقمند هستند باخودروی شخصی به کیش سفر کنند آسان تر کرده است .

امسال با هدف تامین رفاه بیشتر هموطنان با افزایش شناورها، ظرفیت جابجایی مسافران مسیر دریایی از یک هزار و 100 صندلی به یک هزار و 915صندلی افزایش یافت که همین امر سبب شد بسیاری از گردشگران نوروزی مسیر دریایی رابرای سفر به کیش انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش شمار گردشگرانی که  از26 اسفند 95 تا دوم فروردین 96 از طریق مسیرهای هوایی و دریایی وارد جزیره کیش شدند  86 هزار و 456  نفر بودند که نسبت به مدت مشابه پارسال با رشد بیش از 8 و نیم درصد همراه بوده است . پارسال و در مدت مشابه 79 هزار و 545 گردشگر وارد این منطقه آزاد شده بودند.

در این مدت 32 هزار و 805 گردشگر از مسیردریایی   و53 هزار و 651 گردشگر نیز از مسیر هوایی به کیش سفر کرده اند .

گفتنی است این مسافران توسط 383 پرواز از شهرهای مختلف کشور و 62 سفرشناور مسافری و 217سفر لندینگ کرافت ویژه حمل خودروهای سواری از بنادرآفتاب ، چارک و لنگه به جزیره کیش وارد شده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار گردشگران نوروزی کیش از مرز ۸۶ هزار نفر گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..