تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا دین چیزی جز دوست داشتن است؟

آیا دین چیزی جز دوست داشتن است؟به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله مجتهدی تهرانی (ره) در شرح حدیثی از امامان معصوم (ع) می‌گوید: یکی از یاران امام باقر (ع) نقل می‌کند که من خدمت امام محمد باقر (ع) بودم که مردی با پای پیاده از خراسان خدمت امام رسید. ظاهرا این شخص کفش و جوراب هم نداشت و پایش زخمی شده بود.

مرحوم مجتهدی در ادامه می‌گوید: او وقتی خدمت امام می‌رسد پای خود را که از شدت جراحت خار و سنگ بیابان زخمی شده بود، نشان امام داد. سپس به امام گفت: به خدا قسم چیزی جز محبت شما اهل بیت (ع) مرا به اینجا نکشانده است.

امام باقر (ع) به او فرمود: به خدا قسم اگر سنگی ما را دوست داشته باشد، خداوند آن سنگ را با ما محشور می کند و آیا دین چیزی جز محبت است؟ 

آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) در ادامه به قرآن کریم اشاره دارد و می گوید: خداوند در قرآن فرموده اگر شما خدا را دوست دارید و این دوست داشتن زبانی نیست، مرا پیروی کنید و به دین و دستورات من عمل کنید تا خدا هم شما را دوست داشته باشد.

منبع:

کتاب احسن الدیث آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا دین چیزی جز دوست داشتن است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..