تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رسمی مذاکرات ژنو ۵

بین الملل > خاورمیانه - واحد مرکزی خبر نوشت: مذاکرات رسمی ژنو پنج در مقر سازمان ملل در ژنو با دیدارهای دوجانبه استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه و دیگر گروههای شرکت کننده در این مذاکرات آغاز شد.

مذاکرات رسمی ژنو پنج در مقر سازمان ملل در ژنو با دیدارهای دوجانبه استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه و دیگر گروههای شرکت کننده در این مذاکرات آغاز شد .
تدوین قانون اساسی ، برگزاری انتخابات ، سازوکارهای تشکیل دولت و مبارزه با تروریسم از محورهای این نشست که احتمالا تا ده روز بطول خواهد انجامید، اعلام شده است.

استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه که پیش از برگزاری این مذاکرات با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مسکو دیدار کرده بود تاکید کرد چهار موضوعی که در نشست ژنو پنج بررسی خواهد شد در چارچوب اجرای قطعنامه 2254 شورای امنیت و بیانیه ژنو است.

مذاکرات ژنو چهار به دلیل کارشکنی های مخالفان مسلح موسوم به گروه ریاض در هیچ زمینه ای به توافقی دست نیافت.
مخالفت معارضان ریاض با پیوستن معارضان قاهره و مسکو به این گروه و همچنین مخالفت شدید معارضان ریاض با درج بند مبارزه با تروریسم بعنوان اولویت در دستور کار ؛ از دیگر علل بدون نتیجه بودن مذاکرات ژنو چهار بود.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رسمی مذاکرات ژنو ۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..