تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس کانادا قانون محکومیت «اسلام‌هراسی» را تصویب کرد

مجلس کانادا قانون محکومیت «اسلام‌هراسی» را تصویب کرد

این قانون که با اکثریت آراء تصویب شد، راه را برای اقدامات آینده به منظور مبارزه با اسلام هراسی هموار می کند.

این قانون که پیش نویس آن را «اقرا خالد» نماینده شهر 700 هزار نفری میسی سائوگا در حومه تورنتو پیش نویس پیشنهاد کرده است که بیشتر جمعیت آن را مهاجران تشکیل می دهند، از دولت کانادا می خواهد که لزوم آرام کردن جو عمومی نفرت، هراس و نگرانی را درک کند و اسلام هراسی و همه شکل های نژادپرستی و تبعیض مذهبی برنامه ریزی شده را محکوم و با آن وارد مبارزه شود.

چند مسجد و کنیسه در ماه های اخیر در سراسر کانادا مورد حمله قرار گرفته اند.

تقریبا تمامی نمایندگان عضو حزب لیبرال به رهبری جاستین ترودو نخست وزیر و حزب چپ گرای دمکراتیک نو در مجلس عوام به این قانون غیر الزام آور رای موافق دادند، اما نمایندگان حزب محافظه کار علیه آن رای دادند.

این قانون به یک کمیته پارلمانی ماموریت می دهد که بررسی چگونگی توجه دولت کانادا به این موضوع را آغاز و توصیه های خود را در این باره در میانه ماه نوامبر ارایه کند.

در این قانون آمده است: این کمیته باید چگونگی ایجاد رویکرد کاهش یا رفع نژادپرستی و تبعیض مذهبی شامل اسلام هراسی سازمان یافته و برنامه ریزی شده را برای کل دولت کانادا بررسی کند.

تصویب این قانون موجب بروز اختلاف نظر در افکار عمومی کانادا شده است.

نظرسنجی موسسه انگوس رید که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان داد که 42 درصد پاسخ دهندگان با این مخالف و تنها 29 درصد با آن موافق هستند. بقیه پرسش شوندگان در این باره اظهارنظری نکرده اند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس کانادا قانون محکومیت «اسلام‌هراسی» را تصویب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..