تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیب جمعه آران و بیدگل: خرید کالای خارجی بیکاری جوانان را به همراه دارد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: یکی از مشکلات جامعه امروز ما بیکاری است که مسئولان باید به دنبال رفع آن باشند.
وی افزود: یکی از راه های ایجاد اشتغال در کشور حمایت از تولید داخل و خرید کالاهای ایرانی است که نقش مهمی در این زمینه دارد و باعث فعال شدن تولید کنندگان و ایجاد اشتغال می شود.
وی ادامه داد: باید بدانیم با خرید کالاهای خارجی به جای کالاهای داخلی، باعث تعطیلی کارگاه های تولیدی و به دنبال آن بیکاری می شویم که این کار به هیچ وجه شایسته نیست.
روحانی بیان کرد: اگر بخواهیم روی پای خود بایستیم باید پیام رهبر فرزانه انقلاب را مورد توجه قرار دهیم و در جهت تولید و ایجاد اشتغال قدم برداریم.
وی تصریح کرد: امروزه معضل بیکاری به خصوص در قشر تحصیل کرده نمایان است که یک ضعف بزرگ به شمار می رود و علت آن عدم برنامه ریزی است.
وی تاکید کرد: باید برنامه ریزی شود که چه رشته ای مورد نیاز بوده و بازار کار دارد و برای آن برنامه ریزی کرد تا شاهد بیکاری جوانان تحصیل کرده نباشیم.
امام جمعه موقت آران و بیدگل به دو انتخابات پیش رو و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: دشمنان زمانه به دنبال برنامه ریزی جهت حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند ولی ملت ایران همیشه با حضور پرشور نقشه ها را بر آب کردند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیب جمعه آران و بیدگل: خرید کالای خارجی بیکاری جوانان را به همراه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..