تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ منتشر شد، بهترین عمر باتری با توجه به حجم آن

عمر باتری فاکتور بسیار با اهمیتی است که اگر هنگام خرید توجه کافی به آن نداشته باشید، ممکن است پس از خرید پشیمان شوید!  طبق ادعای Phonearena و تست های این سایت گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ می تواند یک آخر هفته بدون شارژ در کنار شما دوام بیاورد! در ادامه با سم طوری همراه باشید تا عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ را از نگاه Gsmarena بررسی کنیم.

عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷

به گزارش سم طوری، گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ یک باتری بزرگ ۳۶۰۰ میلی آمپری دارد. نمایشگر آن ۵.۷ اینچ با رزلوشن FHD و از نوع سوپرامولد در نظر گرفته شده است. چیپست ۱۴ نانومتری ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۸۸۰ نیز در قلب آن می تپد. به صورت پیش فرض می توان عمر باتری خوبی را برای این دستکاه حدس زد اما امتیازی که کسب می کند واقعا عالی است! در حال حاضر گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ پنجمین دستگاه با عمر باتری عالی در لیست بررسی های Gsmarena است. البته وقتی به حجم باتری ها نگاه می کنید، این دستگاه بدون شک لیاقت عنوان بهترین عمر باتری را دارد.

لیست زیر را مشاهده کنید:

عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷

همانطور که می بینید، همه دستگاه های بالای گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ حجم باتری خیلی بیشتری دارند. سامسونگ در سال های اخیر به شکل نامحسوس اما مشخص روی عمر باتری دستگاه های خود متمرکز بوده است. سری گلکسی ای ۲۰۱۷ نماد بارز این تلاش است. شایان ذکر است که گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ به لطف پشتیبانی از شارژ سریع و پورت USB Type C می تواند باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری خود را تنها در مدت ۱۰۴ دقیقه شارژ کند که ۶۰٪ این پروسه در ۳۰ دقیقه صورت می گیرد!

نظر شما درباره عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ چیست؟ نیازهای شما را پاسخگو خواهد بود؟ به نظر می رسد پس از مدت ها به سمتی پیش می رویم که از نظر عمر باتری شاهد نگرانی خاصی نباشیم.

لینک کوتاه:

gsmarena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمر باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ منتشر شد، بهترین عمر باتری با توجه به حجم آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..