تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتفاقی نادر در حین پخش برنامه زنده تلویزیونی همه حاضرین و بینندگان را شوکه کرد. در این برنامه که از یکی از شبکه های تلویزیون مکزیک در حال پخش بود مادری به همراه فرزند خردسالش با شجاعت تمام در کنار یک حیوان درنده حضور داشت. 

با وجود تسلط و کنترل دو مربی بر روی شیر اما حضور این حیوان درنده آن هم تنها با یک قلاده به خودی خود فضا را وحشتناک و پر از استرس کرده بود تا اینکه پس از چند دقیقه بی قراری کودک خردسال شروع شد. گریه های گاه و بی گاه کودک به مذاق حیوان خوش نیامده و در یک لحظه شیر خشمگین به سمت کودک حمله ور شد. تلاش مربی و فریادهای مادر اثر کرد و کودک از آسیب جدی نجات پیدا کرد.

لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال + فیلم لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال + فیلم لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال + فیلم لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال + فیلم
برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..