تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سی بی اس: دولت ترامپ روز جمعه تحریم‌های جدیدی علیه ایران معرفی می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، چندین منبع به شبکه «سی بی اس» اعلام کردند که دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا قصد دارد روز جمعه (امروز) تحریم‌های هدفمندی را علیه ایران معرفی کند.

طبق این گزارش، این تحریم‌ها‌ قرار است نهادهای خارجی را هدف قرار دهد که به برنامه موشک بالستیکی ایران کمک کرده‌اند اما این نهادها توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) را نقض نکرده‌اند.

بنا به گزارش سی بی اس، گرچه ترامپ آشکارا از برجام انتقاد کرده است اما دیپلمات‌های اروپایی می‌گویند که ترامپ موافقت کرده است تا به این توافق هسته‌ای احترام بگذارد.

با اینحال اوایل این هفته، ترامپ در مقابل دوربین در آغاز نشست با نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که «هیچ‌کس نمی‌داند که به چه دلیل» اوباما با برجم موافقت کرد.

ترامپ گفت: «یکی از چیزهایی که من می‌پرسم این است که به چه دلیل اوباما این توافق رابا ایران امضا کرد؟ زیرا هیچ‌کس نتوانسته از این مسئله سردربیاورد».

طبق این گزارش، این دومین مجموعه تحریم‌های آمریکا علیه ایران از زمانیکه ترامپ قدرت را بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا به دست گرفته، محسوب می‌شود.

در ماه فوریه، «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که آمریکا ایران را در خصوص آزمایشات موشکی، «تحت نظر» قرار می‌دهد.

فلین همچنین از فعالیت‌های ایران در منطقه خاورمیانه به ویژه دریمن انتقاد کرد و دولت ترامپ خیلی فوری تحریم‌هایی را به بهانه آزمایشات موشکی ایران علیه تهران وضع کرد.

روز پنجشنبه (دیروز)، لایحه‌ای در سنا ارائه شد تا تحریم‌هایی را علیه برنامه موشک بالستیک ایران، آنچه که حمایت از تروریسم و انتقال تسلیحات و نقض حقوق بشر خواندند به تصویب درآورند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/QJ8JUH اخبار مرتبط سناتورهای آمریکایی لایحه جدید تحریم‌های ایران را ارائه کردند96/01/04 - 00:45در آستانه انتخابات باید تحریم‌ سپاه پاسداران و لغو فروش هواپیما در دستور کار قرار گیرد96/01/03 - 09:55کنگره آمریکا در صدد آماده کردن طرح تحریم ایران قبل از نشست «آیپک»96/01/01 - 04:48



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سی بی اس: دولت ترامپ روز جمعه تحریم‌های جدیدی علیه ایران معرفی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..