تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخفی کردن متن پیام در تلگرام

مخفی کردن متن پیام در تلگرام

با استفاده از این ترفند می‌توانید متن پیام ارسالی خود در تلگرام را مخفی نمایید. به طوری که متن به صورت پوشیده به دست دریافت‌کننده می‌رسد و وی تنها با لمس دکمه‌ی خواندن پیام می‌تواند آن را بخواند. این روش بسیار مناسب زمان‌هایی است که مایل نیستید شخص دیگری به جز دریافت‌کننده، پیام شما را بخواند یا به طور تصادفی آن را در قسمت اطلاع‌رسانی‌های شخص دریافت‌کننده مشاهده کند. این روش در حالت چت عادی قابل استفاده است و نیازی به استفاده از چت محرمانه یا Secret Chat نیست.با نسیم فان همراه باشید.

برای این کار ابتدا وارد صفحه‌ی گفتگو با شخص مورد نظر شوید.
اکنون در قسمت تایپ پیام، ابتدا عبارت زیر را عیناً تایپ نموده و سپس یک فاصله تایپ کنید:

@hideitbot

بعد از تایپ فاصله، متن پیام مورد نظر خود را تایپ نمایید.
حالا با انتخاب Send covered text یا Send generic message، نوع مخفی‌سازی را انتخاب کنید تا پیام به آن صورت برای فرد مورد نظر ارسال گردد.

مخفی کردن متن پیام در تلگرام

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید پیام به صورت مخفی برای فرد ارسال شده است و قابل خواندن نیست.

مخفی کردن متن پیام در تلگرام

برای خواندن این پیام، شخص مورد نظر بایستی دکمه‌ی Read را انتخاب کند. بلافاصله بعد از انتخاب این دکمه، متن پیام شما روی صفحه ظاهر می‌گردد.

مخفی کردن متن پیام در تلگرام

مطالب مرتبط:

اضافه کردن استیکرها به کمک آدرس اینترنتی

استیکرهای پیشفرض تلگرام چه کسانی هستند؟

تغییر مرورگر پیش فرض ویندوز به کروم و فایر فاکس در ویندوز۱۰

مطالب مرتبط بلاک کردن(مسدود) تماس ها و پیام های یک شماره در اندروید7(نوقا)بلاک کردن(مسدود) تماس ها و پیام های یک شماره در اندروید۷(نوقا) امیر تتلو آزاد شد!!!+از شایعه تا واقیعتامیر تتلو آزاد شد!!!+از شایعه تا واقیعت فیلمی از شعار خلیج عربی توسط تماشاگرنماها در ورزشگاه آزادی + دانلود فیلمفیلمی از شعار خلیج عربی توسط تماشاگرنماها در ورزشگاه آزادی + دانلود فیلم احضار دستیار صوتی اپلاحضار دستیار صوتی اپل تبدیل دوربین ایفون به زره بینتبدیل دوربین ایفون به زره بین

انتشار برای دوستان

کلوبفیس نماافسرانانتشار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخفی کردن متن پیام در تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..