تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان زگیل تناسلی، مثله آب خوردن!

من مدتیه که مبتلا به زگیل تناسلی شدم، از درمان های دردناک می ترسم یا به نوعی تحمل درد را ندارم.

سوال:

سلام من مدتیه که مبتلا به زگیل تناسلی شدم و از انجام درمان با کوتر اطلاعاتی ندارم و خیلی از درمان های دردناک می ترسم یا به نوعی تحمل درد را ندارم .ممکنه که کمکم کنید؟ 

جواب:

می توان از محلول پودوفیلین استفاده کرد البته این کار باید توسط پزشک صورت گیرد. از نیتروژن مایع به روش کرایوتراپی می توان کمک گرفت. باید به فواصل یک الی دو هفته تا بهبود ضایعات تکرار شود. از بین بردن کامل ضایعات نیاز به حوصله و پی گیر بودن بیمار دارد.

روشهای جراحی ،لیزر ،الکتروکوتر ،استفاده از TCA و تزریق اینتروفرون آلفا در موارد خاص کاربرد دارند. درمان ضایعات درد و خارش را کم می کندو احتمال گسترش ضایعات را کم می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان زگیل تناسلی، مثله آب خوردن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..