تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع عربستان بر مبارزه با تروریسم استوار است

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در نشست وزارتی اتئلاف بین المللی علیه داعش در واشنگتن ادعا کرد: موضع عربستان بر مبارزه با اشکال مختلف تروریسم با هر شکل و هر منشا و منبعی استوار است.

به گزارش «شیعه نیوز»، الجبیر در ادامه ادعاهای خود در نشست وزارتی ائتلاف بین المللی علیه داعش که از روز قبل در واشنگتن ٱغاز به کار کرد، افزود: تروریسم مذهبی، تابعیت یا نژاد نمی شناسد. 

وی مدعی شد: عربستان جزو بیشترین کشورهایی است که مورد حمله تروریسم قرار داشته و همچنین کشوری است که برای مبارزه با تروریسم و کشف و ضبط باندهای تروریستی، تفکرات منحرف و قطع کمک مالی از آن در سطح داخلی و بین المللی تلاش می کند که آخرین آن تشکیل ائتلاف اسلامی نظامی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی با حضور 41 کشور عربی اسلامی است. 

الجبیر در حالی این ادعاها را مطرح می کند که کشورش منشای اصلی پیدایش القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی - تکفیری می باشد.

عربستان همچنین از بهار سال گذشته حمله گسترده ای را به یمن ساماندهی کرده که بر اثر آن تاکنون هزاران نفر کشته، دهها هزار نفر مجروح و صدها هزار نفر نیز آواره شده اند.

این کشور همچنین سرکوب مخالفان آل خلیفه در بحرین را نیز در دستور کار داشته و با لشکرکشی مستقیم به بحرین و کمک به رژیم آل خلیفه در شهادت دهها تن از انقلابیون این کشور شریک بوده است. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع عربستان بر مبارزه با تروریسم استوار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..