تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور نظامی روسیه در اوکراین و سوریه

شورای آتلانتیک نشستی با عنوان «حضور نظامی روسیه در اوکراین و سوریه؛ درس هایی برای آمریکا» برگزار می کند.

به گزارش «شیعه نیوز»، شورای آتلانتیک 28 مارس (سه شنبه 8 فروردین) نشستی با هدف بررسی حضور نظامی روسیه در اوکراین و سوریه، و درس هایی که این امر برای آمریکا دارد، برگزار می کند. 

این نشست در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت محلی و 12 شب به وقت تهران، برگزار می شود. 

این شورا در پایگاه اینترنتی خود نوشت تشدید اخیر فعالیت های نظامی در شرق اوکراین و قدرتنمایی نظامی در سوریه، از بهبود چشمگیر توانمندی های نظامی مسکو حکایت دارد. روسیه برای رسیدن به اهداف ژئوپلیتیک خود، سرگرم استفاده از جنگ ترکیبی و عملیات نظامی متعارف است.

ارتش روسیه یاد گرفته است عملیات خود را با متحدان منطقه ای مختلف از جمله ارتش سوریه ، سپاه پاسداران ایران و گروه حزب الله ، هماهنگ کند. 

روسیه اکنون مهمترین حریف ناتو در اروپا و دومین قدرت بزرگ در شام، پس از آمریکا و متحدانش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور نظامی روسیه در اوکراین و سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..