تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز/ پیام نوروزی رئیس جمهور: یا مقلب القلوب و البرجام، حول حالنا الی البرجام

طنز نوشته های 598 را از این پس در ستون جدید طنز این تارنما بخوانید.

باسمه تعالی

پیام نوروزی رییس جمهور

یا مقلب القلوب و البرجام، حول حالنا الی البرجام

عید نوروز را حضور همه هموطنان معتدل خود تبریک عرض می‌کنم. نوروز برای ما یادآور سرسبزی و طراوت و نشاط شهر لوزان است که پیرار سال این موقع آنجا بودیم. یاد و خاطره آن مذاکرات کشدار و روزهای حماسه و خودکار را گرامی می‌داریم.

ملت عزیز ایران

همانطور که می‌دانید به رغم کارشکنی بدخواهان و دلواپسان، سال 95 تمام شد و سال 96 از راه رسید. برخی‌ها می‌گفتند نمی‌رسد و نمی‌شود، ولی با تلاش دولت تدبیر و امید و ایستادگی ملت ایران این مهم اتفاق افتاد.

در سال 95 ما دستاوردهای زیادی داشتیم که فقط یکی از آنها اجرایی شدن برجام بود. حالا بعضی‌ها می‌گویند این مال سال 94 بوده. خب اینها از جاهای خاص تغذیه می‌شوند و یک چیزی می‌گویند. شما با این کمالات چرا گوش می‌کنید.

بنابراین لازم است برای بار هزار و شونصدم به برجام اشاره کنم. همانطور که می‌دانید سرداران دیپلماسی ما توانستند در عملیاتی غرورآفرین و بدون اینکه حتی یک مجروح داشته باشیم، مناطق زیادی از جمله ارتفاعات فردو و منطقه نطنز و اراک را از دشمن پس بگیرند. حقوق هسته ای ما را در قلوب تمامی ایرانیان و به صورت نمادین در قلب راکتور اراک حفظ کنند. و بیگانگان هم مجبور شدند تحریم‌ها و قطعنامه‌های‌شان را از دوش ملت ایران بردارند و بریزند زمین. اینکه می‌بینید ما هی با کله زمین می‌خوریم به خاطر این است که پای‌مان به اینها گیر می‌کند. و البته مردم هم در این موفقیت بزرگ سهیم هستند.

درست است که برگ برگ این سند پرافتخار و علی‌الخصوص بخش رفع تحریم‌ها مورد تهاجم آفتابه‌ای ترامپ قرار گرفته ولی من با قاطعیت اعلام می‌کنم که هنوز دو سه جایش مانده که خشک است و از رنگ و رویش معلوم است که نقض نشده. ما این مدل توافق را –که دارای سه رکن کاغذ، ادعا و آفتابه است- الگویی برای حل بقیه مشکلات دنیا می‌دانیم.

از دیگر دستاوردهای دولت می‌توانم به کشیده شدن ساعت‌ها به جلو اشاره کنم. امروز در همه جای کشور مردم تغییر زمان و پیشرفت یک ساعته به جلو را حس می‌کنند. یه عده انگار علاقه دارند که همیشه یک ساعت از بقیه عقب باشند! (هار هار هار) خب بروند عقب باشند. اما به ساعت رسمی کشور نباید دست بزنند.

پیشرفت‌های اقتصادی ما ... (اون نورپرداز رو که پقی زد زیر خنده بندازید بیرون. وگرنه من میدونم و بودجه سازمان) عرض می‌کردم ... یکی از پیشرفت‌های اقتصادی ما خودکفایی در واردات اقلام گوناگون از جمله بنزین، آدامس، هواپیما، سنگ پا، مربا و ... به کشور هست. قبلا برای واردات اینها کلی باید پول می‌دادیم. الان شکرخدا آنقدر پول بلوکه شده در دنیا داریم که هرچی عوضش واردات کنیم تمام نمی‌شود.

من خیلی بین این دو سه صفحه گزارشی که آقای آشنا به من داده گشتم ولی چیز خاص دیگری نمی‌بینم. لذا تا همکارانم یک دستاورد جدید پیدا بکنند به اقتصاد مقاومتی اشاره می‌کنم.

ما آنقدر در اقتصاد مقاومت کردیم که مذاکرات به ثمر رسید و الان دیگر فشاری نیست که ما جلویش مقاومت کنیم. آخر مقاومت یک سال، دو سال، پس کی باید عقب‌نشینی کرد؟ خدا عقل بدهد به بعضی‌ها.

اشاره‌ای هم به انتخابات داشته باشم. سال آینده سال انتخابات است. قطعا مردم ما حق دارند به هر شکلی که دوست دارند به ما رای بدهند. این را بنده دارم به زبان خوش عرض می‌کنم. اگر جور دیگری باشد یه جور دیگه خواهم گفت.

متاسفانه بعضی‌ها از همین الان دارند می‌گویند فلانی یک دوره‌ای است. من به این افراد هم اخطار می‌کنم که اگر ما یک دوره‌ای بشویم سر و ته همه‌شان را یک دوره‌ای خواهیم کرد. لذا هی کاندیدا به میدان نیاورید و الکی زور نزنید. ان‌شاء‌الله بعد از این انتخابات هم –مثل قبلی- می‌نشینیم سهم هرکسی را مشخص می‌کنیم.

در پایان، سالی سرشار از برجام های 2 ایکس لارج و بالاتر آرزو دارم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز/ پیام نوروزی رئیس جمهور: یا مقلب القلوب و البرجام، حول حالنا الی البرجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..