تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان 

این هفته جشن تولد بسیاری از ستاره های معروف در جهان بود که به بهانه همین تولد نگاهی داریم بر بیوگرافی و زندگی هنری و شخصی آن ها. طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: از اُلیویا وایلد بگیرید تا جان هم بگیرید تا اُلیویا وایلد. در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم.

امیر خان 52 ساله شد
عامر خان یا امیر خان (Aamir Khan) با نام اصلی امیر حسین خان، زاده 14 مارس 1965، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده هندی است که در طول دوران بازیگری اش تبدیل به یکی از محبوب ترین و بانفوذ ترین هنرپیشه های سینمای هند (بالیوود) شده است. وی چندین و چند جایزه و افتخار کسب کرده

که از آن میان می توان به چهار جایزه فیلم ملی و هشت جایزه فیلم فیر اشاره کرد. در سال 2003 مفتخر به دریافت پادما شری از سوی دولت هندوستان شد و در سال 2010 پادما بوشان دریافت کرد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

خان اولین بار در کودکی در فیلم عمویش نصیر خان بازی کرد که عنوانش Yaadon Ki Baaraat (1973) بود. اولین فیلم بلندش با فیلم Holi (1984) بود و با نقش اصلی فیلم رمانتیک تراژیک Qayamat Se Qayamat Tak (1988) تبدیل به بازیگری تمام وقت شد. بازی اش در فیلم مهیج Raakh (1989) برایش عنوان ویژه در مراسم جوایز فیلم ملی به همراه داشت.

در دهه نود بود که امیر خان در سینمای هند برای خود نام و نشانی دست و پا کرد و در چندین فیلم موفق تجاری بازی از جمله درام رمانتیک Dil (1990)، فیلم رمانتیک Raja Hindustani (1996) که برایش اولین جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم فیر را بدست آورد، درام Sarfarosh (1999) ایفای نقش کرد.

در سال 2001 امیر خان کمپانی تولید فیلم خودش را تأسیس کرد که اولین فیلمش Lagaan بود که نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شد و جایزه فیلم ملی بهترین فیلم محبوب و دو جایزه فیلم فیر (بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم) را بدست آورد. پس از غیبت چهار ساله از سینما، امیر خان با بازی در نقش اصلی فیلم هایی همچون Fanaa و Rang De Basanti که هر دو در سال 2006 فیلم های موفق و پرفروش گیشه بودند، بازگشت.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

سال بعد نیز با فیلم Taare Zameen Par کارگردانی را تجربه کرد که این فیلم موفقیت عظیمی برایش به همراه داشت و جوایز فیلم فیر برای بهترین فیلم و بهترین کارگردان را نصیبش کرد. بزرگترین موفقیت های تجاری امیر خان با فیلم مهیج Ghajini (2008)، درام کمدی 3 Idiots (2009)، فیلم اکشن Dhoom 3 (2013)، فیلم هجوآمیز PK (2014) و فیلم زندگی نامه ای ورزشی Dangal بودند که همه آنها رکوردهای پرفروش ترین فیلم های تمام ادوار بالیوود را شکستند.

امیر خان سومین جایزه بهترین بازیگر فیلم فیر را برای فیلم Dangal (2016) دریافت کرد. برای سال 2017، وی فیلم «سوپراستار مخفی» را در برنامه کاری اش دارد.علاوه بر بازیگری، امیر خان کارهای خیر و نیکوکارانه نیز انجام می دهد و برای انواع کمپین های اجتماعی فعالیت می کند که بعضی از آنها جنجال های سیاسی ایجاد کرده اند.

وی یک تاک شوی تلویزیونی به نام Satyamev Jayate ساخته و مجری گری آن را انجام داده که از طریق آن به موضوعات حساس اجتماعی در هندوستان می پردازد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

رینا دوتا، همسر اول امیر خان بود که به مدت پانزده سال با او زندگی کرد و سپس با کیران رائو (کارگردان) ازدواج کرد. امیر سه فرزند دارد که دو تای آنها از دوتا و یکی از رائو و از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمده است. وی که مسلمان است همراه با مادرش زینت، در سال 2013 به حج رفت. در مارس 2015 وی اعلام کرد که با الهام از همسرش به گیاهخواری روی آورده است. دارایی خالص امیر خان 185 میلیون دلار برآورد شده است.

بیلی کریستال 69 ساله شد

ویلیام ادوارد “بیلی” کریستال (Billy Crystal) زاده 14 مارس 1948، بازیگر، نویسنده، تهیه کننده، کارگردان، کمدین و مجری تلویزیونی آمریکایی است که در دهه هفتاد برای بازی در نقش جودی دالاس در سیتکام «صابون» محصول شبکه ای بی سی مشهور شد و در دهه های هشتاد و نود تبدیل به ستاره سینمای هالیوود شد

و در فیلم های موفق تجاری و انتقادی متعددی مانند «وقتی هری با سالی ملاقات کرد» (1989)، «سیتی اسلیکرز» (1991) و «تحلیلش کن» (1999) بازی کرد و در فیلم «شرکت هیولاها» و دنباله اش، صداپیشگی کاراکتر مایک وازوفسکی را انجام داد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

بیلی تابحال 9 بار مجری گری مراسم اسکار را انجام داده و اولین بار در سال 1990 و آخرین بار در سال 2012 مجری مراسم اسکار بوده است. آخرین پروژه او فیلم «کمدین» (2016) بود و برای سال 2017 پروژه «آشفته» را در دست ساخت دارد که در آن نقش دیوید را در مقابل جیمی دورنان و بن مندلسون بازی می کند.

کریستال و همسرش جنیس در ژوئن 1970 ازدواج کردند و دو دختر دارند که یکی از آنها (جنیفر) بازیگر و دیگری (لیندزی) تهیه کننده است. بیلی کریستال که در حال حاضر در لوس آنجلس ساکن است، دارایی خالصی برابر با 45 میلیون دلار دارد.

مایکل کین 84 ساله شد

سِر مایکل کین (Sir Michael Caine) با نام اصلی موریس جوزف میکل‌وایت، زاده 14 مارس 1933، بازیگر و نویسنده انگلیسی است که به خاطر لهجه جنوب لندنی متمایزش مشهور است و در بیش از 115 فیلم نقش آفرینی نموده و به عنوان یکی از آیکون های صنعت فیلم بریتانیا شناخته می شود.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

وی در دهه شصت با نقش های درخشانی در چند فیلم تحسین شده انگلیسی از جمله «زولو» (1964)، «پرونده ایپکرس» (1965)، «الفی» (1966) که برایش نامزد جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوب شد، «کسب و کار ایتالیایی» (1969) و «نبرد بریتانیا» (1969) مشهور شد. نقش های مهمی که او در دهه هفتاد بازی کرد

در فیلم های «کارتر را بگیرید» (1971)، «آخرین دره» (1971) در کنار عمر شریف، «کارآگاه» (1972) که برایش دومین نامزدی جایزه اسکار را بدست آورد، «مردی که می خواست سلطان باشد» (1975) و «پلی در دوردست» (1977) مشهورتر شد.

در دهه هشتاد بود که بیشترین موفقیت های تجاری را با فیلم «ریتای محصل» (1983) بدست آورد و جایزه بفتا و گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد را نیز از آن خود کرد. در سال 1986 مایکل جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل را برای بازی در فیلم «هانا و خواهرانش» ساخته وودی آلن کسب کرد و برای آن نامزدی بفتا و گلدن گلوب را نیز دریافت کرد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

کین در فیلم «سرود کریسمس ماپت» (1992) نقش ابنزر اسکروج را ایفا کرد. او که تا آن زمان عملاً از سینما بازنشسته شده بود، اواخر دهه نود دوباره به سینما بازگشت و دومین جایزه گلدن گلوبش را برای بازی در «لیتل وُیس» در سال 1998 و سال بعد دومین جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل را برای «قوانین خانه سایدر» کسب کرد

در سه گانه «شوالیه تاریکی» ساخته کریستوفر نولان، نقش آلفرد پنی ورث را ایفا کرد و در چندین فیلم دیگر ساخته نولان از جمله «پرستیژ» (2006)، «تلقین» (2010) و «بین ستاره ای» (2014) نقش آفرینی کرد. تا فوریه 2017 فیلم هایی که مایکل کین در آنها درخشیده است، بیش از 3.5 میلیارد دلار در ایالات متحده و بیش از 7.8 میلیارد دلار

در سراسر دنیا فروش داشته اند. در میان سودآورترین ستاره های باکس آفیس، کین رتبه یازدهم را دارد. در سال 2000 وی به پاس کمک ها و خدماتش به سینما از سوی ملکه الیزابت دوم عنوان شوالیه دریافت کرد.

در سال 2015، فیلم های «آخرین شکارچی جادوگر»، «جوانی» و «کینگزمن: سرویس مخفی» را از مایکل کین دیدیم، و در سال 2016 وی تنها فیلم «حالا منو می بینی 2» را کار کرد، ولی برای سال 2017، وی دو فیلم «کودتا» و «با استایل مردن» را در میان پروژه هایش دارد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

از سال 1955 تا 1962 او همسر پاتریشیا هینز (بازیگر) بود. آنها دختری به نام دومینیک دارد. در سال 1968 مدتی با بیانکا جگر دوست بود. در ژانویه 1973 با شکیرا بکش (هنرپیشه و مدل) ازدواج کرد و از او دخترش به نام ناتاشا هالیما دارد. به عنوان یک مسیحی که با یک مسلمان ازدواج کرده، می گوید که هرگز مسئله و مشکلی برایش پیش نیامده و اعتقادات همسرش را “بسیار خوش‌خیم” توصیف می کند. دارایی خالص مایکل کین 75 میلیون دلار است.

ایوا لونگوریا 42 ساله شد
ایوا لونگوریا باستون (Eva Longoria) با نام اصلی ایوا ژاکلین لونگوریا، زاده 15 مارس 1975، بازیگر، تهیه کننده، کارگردان، اکتیویست و تاجر است که پس از یک سری نقش های مهمان در چند سریال تلویزیونی، اولین بار با نقش ایزابلا برانیا در سریال «جوان و بیقرار» محصول شبکه سی بی اس مشهور شد که از سال 2001 تا 2003 در آن بازی کرد.

 به گزارش پارس ناز شاید بیشتر مردم او را با نقش گابریل سولیس در سریال تلویزیونی «کدبانو های وامانده» محصول ای بی سی بشناسند که بین سال های 2004 تا 2012 پخش می شد و برای آن نقش نامزدی جایزه گلدن گلوب و انجمن بازیگران را بدست آورد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

لونگوریا در فیلم های «زمان های خشن» (2005)، «سنتینل» (2006) و «مگر آنکه از روی جنازه اش رد شوی» (2008) هم درخشیده است و از سال 2015 تا 2016 در سیتکام کوتاه «تله‌نوولا» در نقش آنا سوفیا کالدرون ظاهر شد که دوام نیاورد و پس از آن به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال «خدمتکارهای دغل‌باز» مشغول به کار شد.

وی در چندین آگهی بازرگانی و کمپین تبلیغاتی هم حضور داشته است و از سوی نشریات مختلف از جمله مجله پیپل به عنوان یکی از زیباترین زنان هالیوود یاد شده است. وی با برندهای لورئال، هینز و نیویورک اند کو هم قرارداد دارد. از سال 2002 تا 2004 وی همسر تایلر کریستوفر، بازیگر سریال «بیمارستان عمومی» بود. در نوامبر 2004 با تونی پارکر آشنا شد

و در نوامبر 2006 این دو نامزد شدند و در جولای 2007 در پاریس ازدواج کردند. در نوامبر 2010 وی تقاضای طلاق از پارکر داد و دلیلش را «اختلافات آشتی ناپذیر» عنوان کرد و درخواست داد که نام قبلی اش به او بازگردانده شود و همچنین تقاضای نفقه داد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

وی به دوست صمیمی اش، ماریو لوپز، گفته بود که صدها پیامک از زن دیگری در گوشی شوهرش پیدا کرده و ظاهراً آن زن ارین بری، همسر برنت بری، هم تیمی سابق پارکر، بوده و ظاهراً این زوج نیز در حال طلاق بوده اند. طلاق این زوج نهایتاً در ژانویه 2011 نهایی شد. در دسامبر 2015 لونگوریا با خوزه آنتونیو باستون (تاجر) نامزد کرد و در مه 2016 در مکزیک ازدواج کردند. دارایی خالص ایوا لونگوریا 35 میلیون دلار برآورد شده است.

کرت راسل 66 ساله شد
کرت ووگل راسل (Kurt Russell) زاده 17 مارس 1951، بازیگر آمریکایی است که این حرفه را با تلویزیون و با سریال وسترن «سفرهای جیمی مک‌فیترز» آغاز کرد که بین سال های 1963 تا 1964 پخش می شد. اواخر دهه شصت وی قرارداد ده ساله ای با کمپانی والت دیزنی امضا کرد و به گفته رابرت آزبورن، تبدیل به ستاره اصلی این استودیو در دهه هفتاد شد. راسل برای بازی اش در فیلم «سیلک‌وود» نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل شد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

در دهه هشتاد، در چندین فیلم به کارگردانی جان کارپنتر بازی کرد، از جمله نقش های ضدقهرمانی مانند اسنیک پلیسکن در فیلم اکشن آینده گرایانه «فرار از نیویورک» (1981) و دنباله آن «فرار از لوس آنجلس» (1996)، خلبان هلیکوپتر قطبی آر. جی. مک‌ریدی در فیلم ترسناک «موجود» (1982) و راننده کامیون جک برتون در فیلم اکشن کمدی

«مشکل بزرگ در چین کوچک» (1986). راسل برای فیلم تلویزیونی «الویس» (1979) که آن هم توسط کارپنتر کارگردانی شده، نامزد جایزه امی شد.وی در فیلم های دیگری هم نقش آفرینی کرد که از آن میان می توان به «روی عرشه» (1987)، «تانگو و کش» (1989)، «سنگ گور» (1993)، «استارگیت» (1994)، «معجزه» (2004)،

«پوزیدون» (2006)، «ضدمرگ» (2007)، «توماهاک استخوانی» (2015)، «خشمگین 7» و «هشت نفرت انگیز» (2015) اشاره کرد. در سال 2016 وی پروژه «دیپ‌واتر هورایزن» را کار کرد و برای سال 2017 دو فیلم به نام های «سرنوشت خشمگین» و «نگهبانان کهکشان بخش 2» را در برنامه هایش دارد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

راسل در سال 1979 سر فیلمبرداری «الویس» با سیزن هابلی آشنا شد و ازدواج کرد که از او پسری به نام بوستون دارد. پس از طلاق از هابلی در سال 193، رابطه ای را با گلدی هان آغاز کرد. آنها پسری به نام وایت راسل دارند. دو فرزند گلدی هان از بیلی هادسون، که هر دو بازیگر هستند (الیور هادسون و کیت هادسون) راسل را پدر خود می دانند. دارایی خالص کرت راسل 70 میلیون دلار برآورد شده است.

آدام لوین 37 ساله شد

آدام نوآ لوین (Adam Levine)، زاده 18 مارس 1979، خواننده، ترانه سرا، نوازنده، بازیگر و تهیه کننده موسیقی است که خواننده اصلی گروه پاپ راک “مارون 5” نیز هست. آدام که در لوس آنجلس به دنیا آمده و بزرگ شده، حرفه موسیقی را در سال 1994 آغاز کرد، یعنی زمانی که گروه راک Kara’s Flowers را تأسیس کرد

و خواننده گیتاریست اصلی آن خودش بود. پس از انتشار اولین و تنها آلبوم شان با عنوان The Fourth World در سال 1997 این گروه از هم پاشید. در سال 2001 این گروه دوباره تشکیل شد و جیمز ولنتاین گیتاریست به آنها پیوست و فصل جدیدی از موسیقی را آغاز کردند و نامشان را به “مارون فایو” تغییر دادند.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

در سال 2002 این گروه اولین آلبومش را با عنوان Songs About Jane منتشر کرد که در ایالات متحده مولتی-پلاتینوم شد. پس از آن، چهار آلبوم دیگر منتشر کردند که به ترتیب It Won’t Be Soon Before Long (2007)، Hands All Over (2010)، Overexposed (2012) و V (2014) نام داشتند. لوین یک تک آهنگ به نام Don’t Wanna Know نیز منتشر کرد.

به عنوان عضوی از گروه مارون 5، لوین سه جایزه گرمی، دو جایزه بیلبورد، دو جایزه موسیقی آمریکایی، یک جایزه موزیک ویدئوی MTV و یک جایزه موسیقی جهانی بدست آورده است.از سال 2011 تابحال او به عنوان یکی از مربیان برنامه رئالیتی استعدادیابی «وویس» محصول شبکه ان بی سی، فعالیت می کند.

برندگان فصل اول، پنجم و نهم، در تیم او بوده اند. در سال 2012، او بازیگری را با سریال «داستان ترسناک آمریکایی: پناهگاه» آغاز کرد و در فصل دوم بازیگر دائمی شد. در فیلم سینمایی «دوباره شروع» کن نیز در کنار کیرا نایتلی و مارک رافلو نقش آفرینی کرد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

به عنوان کارآفرین، نیز او خط تولید عطر و ادکلن خود را در سال 2013 راه اندازی کرد. همان سال با کی-مارت و ShopYourWay.com همکاری کرد تا کلکسیون پوشاک مردانه خودش را راه بیندازد. وی کمپانی رکورد لیبل خودش را هم دارد که نامش 222 Records است.

اوایل سال 2010 هنگام اجرا در پارتی انتشار مجله اسپورتس ایلوستریتد در لاس وگاس، با آن ویالیتسینا، مدل روس، آشنا شد ولی رابطه آنها در آوریل 2012 پایان یافت. لوین در مه 2012 با بیهتی پرینسلو، مدل نامیبیایی ویکتوریاز سیکرت، آشنا شد و این دو در جولای 2014 ازدواج کردند و اولین دخترشان در سپتامبر 2016 به دنیا آمد. لوین با چد دنیس یوگا تمرین می کند و یوگا را تمرینی برای تسکین درد کمر می داند. دارایی خالص آدام لوین 70 میلیون دلار برآورد شده است.

لی‌لی کالینز 27 ساله شد

لی‌لی جین کالینز (Lily Collins) زاده 18 مارس 1989، بازیگر و مدل بریتانیایی-آمریکایی و دختر فیل کالینز (موزیسین انگلیسی) و جیل تاولمن آمریکایی است. لی‌لی در ساری به دنیا آمد و در کودکی به لوس آنجلس نقل مکان کرد. اولین نقشش را در سن دو سالگی در سریال «دردهای فزاینده» محصول شبکه بی بی سی بازی کرد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

بعدها در رشته خبرنگاری تلویزیون در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تحصیل کرد و در نوجوانی برای مجله سونتین، ووگ نوجوان و لوس آنجلس تایمز می نوشت. در سال 2007 وقتی شنل او را انتخاب کرد تا یکی از پیراهن هایشان را در هتل دو کریون بپوشد، مجله گلمور اسپانیا او را مدل بین المللی سال انتخاب کرد. در سال 2008 جدیدترین خبرنگار فرش قرمز انتخاب شد.

کالینز در سریال تلویزیونی درام نوجوانانه 90210 در سال 2009 ستاره مهمان بود و بعدها اولین فیلم بلندش را در فیلم ورزشی زندگی نامه ای «نقطه کور» بازی کرد. وی در فیلم اکشن ترسناک علمی تخیلی «کشیش» (2011) و فیلم مهیج اکشن روانشناسانه «آدم ربایی» نقش اصلی را بازی کرد و نامزد جایزه انتخاب نوجوان برای بهترین بازیگر زن فیلم فانتزی/علمی تخیلی برای نقش سفیدبرفی در فیلم فانتزی «آینه آینه» شد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

پس از بازی در نقش کلیری فری در فیلم فانتزی «ابزارهای فناپذیر: شهر استخوان ها» که اقتباسی از رمان پرفروش نیویورک تایمز نوشته کاساندرا کلیر بود، به شهرت بیشتر رسید که برای این فیلم نامزد جایزه انتخاب نوجوان برای بهترین بازیگر زن در فیلم اکشن و نامزد جایزه ام تی وی نیز شد.

جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید

وی بیشتر با نقش هایی که در فیلم های مستقل بازی کرده، از جمله درام کمدی رمانتیک «گیر کرده در عشق» (2012)، کمدی رمانتیک «معلم انگلیسی» (2013) و درام کمدی رمانتیک «با عشق، رزی» (2014) شناخته می شود. وی جایزه نیو هالیوود فیلم را برد و نامزدی جایزه گلدن گلوب را برای نقش مارلا میبری در «قوانین صدق نمی کنند» (2016) بدست آورد. برای سال 2017، وی سه پروژه «تا استخوان»، «اوکجا» و «هاله ستاره ها» را در برنامه اش دارد.

لی‌لی در سال 2013 اظهار داشت که دوست ندارد در مورد زندگی شخصی اش صحبتی کند، زیرا شاهد مشکلاتی که پوشش رسانه ها در طلاق والدینش ایجاد کرده اند، بوده است. دارایی خالص لی‌لی کالینز 3 میلیون دلار برآورد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن تولد برای ستاره های معروف جهان جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..