تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویکی لیکس برای برطرف کردن مشکلات امنیتی شرکت‌های فناوری اعلام آمادگی کرد

احتمالا شما هم در جریان هستید که روزهای گذشته وب سایت ویکی لیکس تعدادی سند جدید منتشر کرد که در آن‌ها ادعا شده بود سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به CIA روش‌های مختلفی برای نفوذ به دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف در اختیار دارد.

ویکی لیکس پس از مدتی که از این ادعاهایش می‌گذرد، قصد دارد به شرکت‌ها در برطرف کردن این مشکل کمک کند. اما به نظر می‌رسد این کمک بدون هزینه نباشد!

طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد  ویکی لیکس ایمیلی به شرکت‌هایی که در مسئله امنیتی و حفاظت اطلاعات دچار بحران شده‌اند ارسال کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به گوگل، اپل و مایکروسافت اشاره کرد و درخواست‌هایی را مبنی بر کمک به این شرکت‌ها در رفع این مشکلات مطرح کرده که البته این کمک‌ها زمانی صورت می‌گیرد که شرکت‌های مذکور به درخواست آن جواب مثبت بدهند.

با این حال هنوز مشخص نیست که ویکی لیکس در این درخواست‌ها دقیقا چه چیزی را در ازای کمک به این شرکت‌ها طلب کرده اما به نظر می‌رسد که یکی از این درخواست‌ها این باشد که شرکت‌های فناوری طی 90 روز مشکلات مشخص شده را برطرف سازند و پس از این مدت اطلاعات در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

شایان ذکر است که اپل و گوگل پیش از این اعلام کرده‌اند که موفق شده‌اند اکثر این مشکلات امنیتی را برطرف کنند و روی مشکلات باقی مانده نیز مشغول کار هستند. گوگل و اپل درباره این توضیحات ویکی لیکس اظهار نظر نکرده‌اند اما مایکروسافت تایید کرده که ویکی لیکس با این شرکت در تماس بوده ولی جزییات بیشتری ارائه نشده است.

تصویر نمایه جواد بالویی

جواد بالویی

۱۹ سالمه اهل مازندران و ساری. دنیای فناوری رو خیلی دوس دارم و ازش لذت می‌برم...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویکی لیکس برای برطرف کردن مشکلات امنیتی شرکت‌های فناوری اعلام آمادگی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..