تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمانداران ایرانی سومین مدال کاپ تایلند را به گردن آویختند

به گزارش گروه ورزشی ایرنا ، تیم میکس ایران در رشته کامپوند با ترکیب اسماعیل عبادی و پریسا براتچی در دیدار نخست خود به مصاف تیم چین رفت و توانست با نتیجه 153 به 137 حریف را شکست داده و راهی مرحله دوم شود.
نمایندگان کشورمان برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی تیم فیلیپین را 151 به 149شکست دادند واما با شکست مقابل چین تایپه از راهیابی به دیدار فینال باز ماندند.
براتچی و عبادی در دیدار رده بندی بخش میکس رشته کامپوند با نتیجه151به145 کمانداران وسیه را شکست دادند تا مدال سوم را برای کاروان ایران کسب کنند.
براساس این گزارش پریسا براتچی و اسماعیل عبادی صبح امروز پس از شکست حریفان خود راهی فینال شده و هر دو کماندار توانستند مدال طلای بخش انفرادی رقابت های کاپ آسیا را از آن خود کنند.
رقابت های کاپ آسیایی از اول فروردین ماه آغاز شده و تا فردا (پنجم ) ادامه دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnzvarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828**1440
خبرنگار:‌خدیجه روزبهانی ** انتشار: گلشن

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمانداران ایرانی سومین مدال کاپ تایلند را به گردن آویختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..