تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوش تیراندازی: هدفم در سال95 کسب مدال در کاپ جهانی تیراندازی هند بود

ملی پوش تیراندازی: هدفم در سال95 کسب مدال در کاپ جهانی تیراندازی هند بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پوریا نوروزیان ملی پوش 25 ساله تیم تفنگ است وی در سال 1370 در شهر ایلام به دنیا امد .نوروزیان موفق شد سال گذشته با کسب سهمیه المیپک ریو نخسیتن حضورش در این رویداد بزرگ را تجربه کند. 

وی تنها تیراندازی مردی بود که در المپیک ریو حضور داشت. نوروزیان در مسابقات تیراندازی المپیک در رشته های تفنگ بادی 10 متر ،سه وضعیت و 50 متر به مصاف حریفان خود رفت اما موفق به کسب مدال در این میدان بزرگ نشد.

پوریا نوروزیان در نخستین دوره کاپ جهانی تیراندازی هند شرکت کرد که موفق شد به مرحله فینال راه پیدا کند. وی ناکامی در کسب مدال جهانی تیراندازی هند را بزرگترین حسرت ورزشی اش در سال 95 می داند.

آغاز سال جدید بهانه ای شد تا با این تیرانداز المپیکی به گفتگو بنشینیم. 

چه برنامه هایی برای سال جدید دارید؟

در سال 96 اولین مسابقه ای که در پیش داریم بازی های کشور های اسلامی است که اردیبهشت ماه آغاز می شود که برای آمادگی تیم ملی اردو تیراندازان از 5 فروردین آغاز می شود و من هم برای شرکت در این رقابت ها باید به اردو ملی پوشان ملحق شوم.

آیا لحظه تحویل سال جدید کنار خانواده هستید؟

با توجه به اینکه اردو تیم ملی از هقته دوم اغاز می شود لحظه تحویل سال نو امسال کنار خانواده خواهم بود.سعی می کنم تا پیش از شروع اردو تیم ملی به برنامه های شخصی رسیدگی کنم.

چه هدفی در سال 95 داشتید که به آن نرسیدید؟

سال پر فراز و نشیبی را در سال 95 پشت سر گذاشتم.اولین هدفم کسب مجوز حضور در مسابقات المپیک ریو بود که خوشبختانه به آن رسیدم اما در این رقابت ها توجه به حضور برترین تیراندازان نتوانستم نمایش قابل توجهی داشته باشم اما از عملکردم در نخستین حضورم در المپیک راضی بودم.اما در کنار کسب سهمیه المپیک دوست داشتم در کاپ جهانی تیراندازی هند مدال کسب کنم که به مرحله فینال رسیدم اما موفق به کسب مدال نشدم.

در سال جدید چه هدفی را دنبال می کنید؟

در سال 96 مسابقات مهمی درپیش داریم رقابت های مونیخ بازی های آسیایی جام جهانی گابالا از دیگر برنامه های فدراسیون در سال جدید است که اگر اعزام شویم باید حضوری مقتدرانه داشته باشیم.

حرف پایانی؟

امیدوارم سال جدید با مدال های زیاد تیراندازی همراه باشد و در نخستین مسابقه خارجی یعنی بازی های کشور های اسلامی همه ورزشکاران ایران روی سکو قرار بگیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوش تیراندازی: هدفم در سال95 کسب مدال در کاپ جهانی تیراندازی هند بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..