تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزدی «لیلا حاتمی» و «کریم باقری» در انتخابات شوراها

صف طویلی از نامزدهای سرشناس برای انتخابات تبریز ثبت نام کرده‌اند....

چهره‌های اصلاح طلب تبریز نیز مثل خداوردی‌زاده، فرزام‌فرد، صادق‌زاده و شیخ بیگلو نیز در انتخابات حضور یافته‌اند.

در مقابل نیز احتشام حاجی پور عضو تعلیق شده شورای شهر تبریز و جمال خاماچی پدر المیرا خاماچی عضو بازداشت شده شورای شهر تبریز و چند فرمانده سپاه که مسئولیت‌هایی نیز در نهادهای بانکی و پولی دارند در کنار اعضای فعلی شورای شهر آماده حضور در انتخابات می‌شوند.

الهه ایازی ورزشکار مشهور ورزش‌های رزمی نیز از دیگر چهره‌های مطرح شورای تبریز است

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزدی «لیلا حاتمی» و «کریم باقری» در انتخابات شوراها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..