تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریاض، آنکارا و دوحه عامل تشدید درگیری در سوریه

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه، عربستان سعودی، ترکیه و قطر را در قبال تشدید درگیری‌ها میان نیروهای دولتی و تروریست‌های تکفیری موردحمایت خارج در حومۀ دمشق، پایتخت این کشور مسئول دانسته است.

این وزارتخانه با ارسال دو نامۀ جداگانه خطاب به آنتونیو گوتیرز، دبیر کل سازمان ملل و متیو رایکرافت، رئیس دوره‌ای شورای امنیت از این شورا خواسته است تا مسئولیت‌های خود را قبول کرده و با تروریسم و اقدامات جنایت‌کارانه جبهۀ النصره و دیگر گروه‌های تروریستی مبارزه کند.

در این دو نامه آمده است هدف چنین حملاتی صرفاً تضعیف مذاکرات صلح سوریه با میانجیگری سازمان ملل در ژنو سوئیس است.

خبرگزاری دولتی سوریه، سانا، اوایل روز پنجشنبه (3 فروردین 96) گزارش داد نیروهای دولتی سوریه در عملیات ضد تروریستی خود در جوبر دمشق بیش از 157 تروریست ازجمله تروریست‌های خارجی را کشته و صدها تن دیگر را مجروح کرده‌اند.

سربازان ارتش سوریه نیز سه دستگاه خودروی حامل مواد انفجاری، سه دستگاه تانک، چهار خودروی زرهی، 5 پرتابگر خمپاره، سه دستگاه توپ و 15 قبضه خودروی مجهز به تسلیحات خودکار تروریست‌ها را منهدم کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین هفت عامل بمب‌گذار را قبل از آنکه آن‌ها بتوانند  پاسگاه‌های نظامی در جوبر را هدف قرار دهند، به هلاکت رساندند.

کشته شدن 5 کودک در حملۀ خمپاره‌ای تروریست‌ها در حلب

در همین حال، دستکم پنج کودک در حملۀ راکتی تروریست‌ها در شهر حلب در شمال غرب سوریه کشته و شماری مجروح شدند.

501




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریاض، آنکارا و دوحه عامل تشدید درگیری در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..