تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«طرح ترافیک و زوج‌وفرد» تا 13 فرودین اعمال نمی‌شود

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اجرایی شدن یا نشدن طرح‌های ترافیکی شهر تهران همزمان با بازگشایی ادارات از صبح روز پنجم فروردین ماه اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته، طرح‌های ترافیکی تا پایان تعطیلات نوروز اعمال نخواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این بدان معنا است که طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه اجرا نمی‌شود.

وی در پایان از شهروندان تهرانی و مسافرانی که به پایتخت سفر کرده‌اند خواست تا با توجه به افزایش ترددها در هسته مرکزی شهر از صبح روز فردا همزمان با باز شدن ادارات، حدالمقدور از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا شاهد ترافیک سنگین در محدوده مرکزی شهر نباشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««طرح ترافیک و زوج‌وفرد» تا 13 فرودین اعمال نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..