تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 25 درصدی اقامت گردشگران خارجی در هتل‌های استان کرمان /اقامت3 هزار گردشگر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی

محمود وفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: تا سوم فرودین‌ماه سال جاری میزان ورودی مسافران نوروزی به استان کرمان براساس آمار دریافتی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، 25 تا 30 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی رشد 23 درصدی اقامت مسافران داخلی در هتل‌های استان را داشته‌ایم، افزود: این رشد در خصوص گردشگران خارجی به 25 درصد رسیده است.

مدیر‌کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه تاکنون بازار و بافت تاریخی کرمان بیشترین حجم تردد مسافران و گردشگران را داشته است، تصریح کرد: تا امروز باغ شاهزاده ماهان با 30 هزار بازدید کننده بیشترین تعداد گردشگر را به خود اختصاص داده است.

وی به توزیع مناسب گردشگران و مسافران نوروزی در سطح استان کرمان اشاره کرد و اظهار‌داشت: خوشبختانه با تحت تاثیر گرفتن شهرستانهایی مثل کوهبنان، فهرج، ریگان، قلعه‌گنج از دیگر شهرستانهای شاخص استان شاهد این توزیع مناسب هستیم.

وفایی توسعه کمی و کیفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی را دلیل تردد گردشگران به مقاصد جدید استان دانست و افزود: تا امروز بیش از سه هزار نفر در این واحدها که به عنوان تاسیسات شاخص اقامتی استان محسوب می‌شوند، اقامت داشته‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 25 درصدی اقامت گردشگران خارجی در هتل‌های استان کرمان /اقامت3 هزار گردشگر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..