تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودکی که اتفاقات فیلم جن گیر را در واقعیت تجربه کرد + فیلم

پسری که اتفاقات فیلم جن گیر را در واقعیت تجربه کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این کودک مانند سکانس معروف فیلم جن گیر، که دختر تسخیر شده توسط جن‌ها گردن خود را ۱۸۰ درجه می‌چرخاند، دقیقا همان حرکت را در دنیای واقعی انجام می‌دهد که اعضای خانواده اش از این لحظه عجیب و غریب فیلم گرفته اند و در فضای مجازی منتشر کرده اند. این کودک حتی زمانی که با دوستان خود مشغول بازی هست به عنوان سرگرمی برای دوستان خود این کار را به راحتی انجام می‌دهد.

فیلم جن گیر، فیلمی بسیار ترسناک در ژانر وحشت است که در سال ۱۹۷۳ توسط ویلیام فرید کین ساخته شد که یکی از وحشتناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است، این فیلم ماجرای دختر نوجوانی را روایت می‌کند که جسم او توسط جن‌ها تسخیر می‌شود و در آخر توسط دو کشیش در مراسم جن گیری نجات پیدا می‌کند و البته فیلم با مرگ هر دو کشیش به پایان می‌رسد.

پس از گذشت این همه سال می‌توان به جرات گفت که هنوز با تماشای سکانسهایی از این فیلم ترس بر شما غلبه می‌کند و سرجای خود میخکوب می شوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودکی که اتفاقات فیلم جن گیر را در واقعیت تجربه کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..