تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف در ۵ استان کشور/ بارش باران در ۱۳ استان/ ترافیک در چالوس، فیروزکوه

براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر در قزوین(گردنه آوج و گردنه کوهین)، زنجان (محورهای تهم، طارم، دندی، تخت سلیمان و قیدار)، شرق استان تهران (محور فیروزکوه)، مازندران (محور کیاسر، ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان) و گیلان (محور اسالم _خلخال) بارش برف در جراین است.

همچنین در استانهای البرز، کردستان، مازندران، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، سمنان، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، فارس (اکثر محورها)، کرمانشاه (محور قصرشیرین)، فارس (محورهای داراب و فیروز آباد)، سیستان و بلوچستان (محور ایرانشهر)، خراسان شمالی (محدوده جنگل گلستان تا بجنورد) و خراسان رضوی (محور قوچان به مشهد) بارش باران در جریان است.

در حال حاضر در محورهای شرق استان تهران (محورهای دماوند و فیروزکوه) و البرز (محور کرج _چالوس محدوده میدان امیرکبیر تا تونل 5) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

این در حالی است که در خراسان رضوی (محورهای تربت حیدیه _مشهد، کلات_مشهد، درگز_قوچان)، گیلان (محدوده گردنه حیران) و همدان (محدوده گردنه اسد آباد) مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

همچنین براساس اعلام پلیس راه استان خراسان رضوی  یک فقره تصادف زنجیره ای 10 وسیله ای بصورت خسارتی در کیلومتر 30 محور مشهد_باغچه به وقوع پیوسته که ترافیک در این محدوده هم‌اکنون سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MTXQT



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف در ۵ استان کشور/ بارش باران در ۱۳ استان/ ترافیک در چالوس، فیروزکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..