تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند فروش مواد مخدر در برازجان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جواد رضوی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و خرید و فروش مواد مخدر کارگروهی با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان تشکیل شد.

وی عنوان کرد: در نتیجه بررسی‌ها و تحقیقات گسترده میدانی مشخص شد فردی به هویت معلوم به همراه سه نفر از همدستانش با تشکیل باندی در محله والفجر برازجان اقدام به تهیه وتوزیع مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان می‌کنند.

سرهنگ رضوی افزود: مأموران پلیس شهرستان با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر و هماهنگی با مراجع قضایی از منزل متهم بازرسی و مقدار چهار کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه بازرسی از منزل نامبرده تعداد ۳۷ عدد آلات استعمال مواد مخدر و سه دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شده است گفت: در همین ارتباط دو دستگاه خودرو متعلق به متهمین نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: هر چهار نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع  قضایی شده‌اند.

سرهنگ رضوی با اشاره به اینکه اجرای این طرح رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال داشته است عنوان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هرگونه فعالیت سوداگران مرگ در حوزه مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند فروش مواد مخدر در برازجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..