تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام معظم رهبری از رکود، تورم و بیکاری جوانان رنج می برند/ برای تولید داخلی باید صحت عمل تولیدکنندگان را افزایش داد/ مشکلات اقتصادی به دلیل ضعف مدیریت ها ادامه دارد

جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 14:332017-03-24سياسي

مشکلاتی که مقام معظم رهبری از آن رنج می برند، رکود و تورم و بیکاری جوانان است که باید برای آن چاره اندیشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتهران نیوز" ، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های امروز نمازجمعه تهران با تأکید بر تقوای الهی، مقابله با گناه و مبارزه با هوای نفس، گفت: مسأله آمدن فصل بهار و حیات زمین بعد از مرگ، کلاس معارف، خداشناسی و معادشناسی است.

وی با اشاره به اموری که سبب زنده کردن دل انسان می شود، افزود: بر اساس روایت از امام جعفر صادق(ع)، خداوند زمین و زمینیان را با حضور حضرت حجت(ع) زنده می کند و دل های مرده با حضور حضرت حجت(ع) حیات پیدا می کنند.

صدیقی اظهار داشت: همچنین امام علی(ع) فرمودند فکر نیز حیات قلب انسان است؛ موعظه نیز از اموری است که دل را زنده می کند، یاد مرگ و عاقبت اندیشی نیز دل را جلا می دهد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جامعه ما تهدید به بی اخلاقی و کفر می شود، گفت: شبکه های مجازی و آسیب های اجتماعی خطرهای جدی است و حوزه های علمیه دارالشفاء هستند، فرزندانتان را به حوزه های علمیه بفرستید تا بیشتر با قرآن و حدیث آشنا شوند.

صدیقی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال را سرنوشت ساز و اثرگذار برشمرد و عنوان کرد: مقام معظم رهبری حکیم و دیدبان هستند و مسائل مهم مملکت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام معظم رهبری از رکود، تورم و بیکاری جوانان رنج می برند/ برای تولید داخلی باید صحت عمل تولیدکنندگان را افزایش داد/ مشکلات اقتصادی به دلیل ضعف مدیریت ها ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..