تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجرت نخبگان بیشترین خسارت را به کشور وارد می‌کند

احمد معتمدی رییس دانشگاه امیر کبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بنیاد نخبگان این دانشگاه که بخشی از آن توسط خیرین حمایت می‌شود، تسهیلاتی را برای دانشجویان این دانشگاه در نظر می‌گیرد که ممکن است مقادیر قابل توجهی نباشد، اما برای درصدی از دانشجویان که در دهک‌های پایین دسته‌بندی می‌شوند، می‌تواند کمک هزینه مطلوبی باشد.

وی بیان کرد: سعی ما براین است که به دانشجویان نخبه امتیازات بالاتری داده شوند.

رییس دانشگاه امیرکبیر با اعلام اینکه در کل ۲۰ درصد دانشجویان می‌توانند از امتیاز دانشجوی نخبه استفاده کنند، عنوان کرد: در حوزه آموزشی کاملا مشخص است و طبق ضوابط وزارت علوم دانشجویان ممتاز می‌توانند از امتیاز بدون کنکور استفاده کنند و وارد مقطع بالاتری شوند.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که باید این درصد در میان دانشجویان افزایش پیدا کند و اگر به دانشجویان نخبه در کشور بها داده نشود، به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند و در برخی موارد بسیار آسان پذیرش دانشگاه‌های خارج را می گیرند. 

معتمدی بیان کرد: امیدواریم وزارت علوم این ظرفیت‌ها را افزایش دهد تا بتوانیم از دانشجویان نخبه در داخل کشور استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف کشورهای متقاضی نخبگان ایرانی این است که آنها را پذیرش کند که پیشنهاد‌های این کشورها برای ورود نخبگان وسوسه انگیز است.

رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: در کل باید ساختارهایمان را اصلاح کنیم که انتظار داریم دولت نیز حمایت های خود را در این زمینه افزایش دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجرت نخبگان بیشترین خسارت را به کشور وارد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..