تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد نوزاد عجول در آمبولانس

تولد نوزاد عجول در آمبولانسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، دکتر صحی زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: پس از تماس با اورژانس، تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ شهر شاندیز بلافاصله به محل اعزام شدند و طبق گزارش این مأموران، آمبولانس در راه بیمارستان شریعتی بود که با توجه به بعد مسافت و شرایط نامناسب مادر باردار و فرا رسیدن زمان زایمان، این امر توسط پرسنل اورژانس در آمبولانس انجام شد.
وی افزود: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شهرستان توانستند نوزاد را به سلامت به دنیا آورند و تمام اقدامات درمانی را برای این مادر و فرزند انجام دهند و آنها را با شرایط سلامت پایدار به بخش زایمان بیمارستان شریعتی منتقل کردند.
صحی زاده گفت: با تلاش همکاران اورژانس نوزاد با وزن ۲ کیلو و۲۵گرم متولد شده است و حال عمومی مادر مناسب بوده و مرخص شده اند.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد نوزاد عجول در آمبولانس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..