تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها نظامى كه به مردم وابسته است نظام جمهوري اسلامى ايران است

تنها نظامى كه به مردم وابسته است نظام جمهوري اسلامى ايران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، آيت الله سيد احمد اعلم الهدي در خطبه اولين جمعه سال جارى گفت: خوشبختانه در روز اول سال از رهنمود ها رهبرى معظم انقلاب در مورد حركت و تداوم انقلاب اسلامى حداكثر استفاده را برديم.
وى در مورد سخنرانى مقام معظم رهبرى افزود: فرمايشات ايشان شفاف و نوراني بود و مانند درخشش آفتاب روشن است در مدت زمان غيبت امام زمان(عج) حجت هستند و تكليف سياسي و اجتماعى و سياسي ما را ميگويند.
نماينده ولي فَقِيه در خراسان رضوى گفت: در بخش اول فرمايشات مقام معظم رهبرى نكته را ميتوان استخراج كرد كه شفاف بوده و هم وظيفه ما و هم راه و راهكار را نشان ميدهد.
آيت الله اعلم الهدي افزود: شيريني هاى سال گذشته مانند راهپيمايي ٢٢بهمن و عزادارى بزرگ أربعين حسينى همه ارزشمند هستند و نشان دهنده اين است كه همه باهم متحد هستند و اين اتحاد جريان مشترك به نام دين است.
وى در مورد اينكه دشمن سعي دارد كه هويت اسلامى از بين ببرد گفت: دشمنان در خارج و عناصر دشمن در داخل كشور بدانند تنها نظام در زمين كه به مردم وابسته است و مردم هم به نظام وابسته هستند نظام جمهوري اسلامى ايران است.
امام جمعه مشهد در مورد سياست دشمن و برهم زدن نظام افزود: دشمن سعي دارد با توسعه ناهنجارى در بين جوانان به اسم شادي جوانان فحشا را توسعه بدهند.
وى ادامه داد: دشمنان نظام بدانند كه طبق فرمايشات مقام معظم رهبرى هيچوقت نميتوانند با سرهم كردن و منسجم كردن يك عده ناهنجار در برابر مردم ديندار ايران بايستند.

انتهاى پيام//ا.آ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها نظامى كه به مردم وابسته است نظام جمهوري اسلامى ايران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..