تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت بیش از ۷۶۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان

ساعت: 12:46 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069803

مدیرکل راهداری قزوین از ثبت بیش از ۷۶۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با نقل از  صبح قزوین درباره آخرین وضعیت تردد راه‌های استان قزوین اظهار کرد: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ۹۶ بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۶۶ دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمار کل تردد ثبت شده در روز پنجشنبه سوم فروردین ماه ۷۶۰ هزار و ۲۵۰ وسیله نقلیه بوده است. 


این مسئول تصریح کرد: از کل آمار تردد ثبت شده در استان تعداد ۲۱۹ هزار و ۵۷ تردد در آزادراه‌های استان و ۵۴۱ هزار و ۱۹۳ تردد در سایر محور ها در مسیرهای رفت و برگشت به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت بیش از ۷۶۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..