تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی کامل ۱۹ راهدارخانه خراسان شمالی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی

ساعت: 12:10 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069791

مدیرکل حمل و نقل اداره کل حمل و نقل، راهداری و رانندگان خراسان شمالی همچنین از آمادگی کامل ۱۹ راهدارخانه در استان طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک  ، اعلی اصغر بدیعی مقدم،مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: در صورت بروز شرایط نامساعد جوی و مسدود شدن محورها این راهدارخانه‌ها نسبت به اسکان اضطراری رانندگان و مسافران در راه مانده اقدام می‌کنند.

بدیعی مقدم ادامه داد: تعداد 21 اکیپ راهداری با بیش از 200 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین نیز به صورت دائم در حال گشت زنی هستند تا در صورت نیاز نسبت به بازگشایی محورها اقدام کنند.
وی تعداد گردنه‌های برفگیر و پر حادثه استان را 22 گردنه ذکر کرد و گفت: تعداد 38 دستگاه وسیله نقلیه در این گردنه‌ها در حال گشت زنی هستند.
بدیعی مقدم یادآور شد: این در حالی است که به منظور رفع مشکل خودروهای در راه مانده نیز یک گروه مکانیک سین‌سیار با 4 دستگاه خودرو در حال گشت زنی هستند تا در صورت خراب شدن خودرو مسافران در اسرع وقت اقدام‌های اولیه برای رفع نقص انجام و در صورت امکان پذیر نبودن جابه جایی خودرو، اطلاع رسانی لازم به امداد خودرو انجام شود.
مدیرکل حمل و نقل اداره کل حمل و نقل، راهداری و رانندگان خراسان شمالی از کمیته حمل و نقل و ترافیک به عنوان یکی از کمیته‌های 10 گانه ستاد خدمات سفر یاد کرد و گفت: به همین منظور تمامی هماهنگی‌ها به منظور خدمات رسانی بهتر به مسافران انجام شده است.
وی در پایان به تمامی کسانی که قصد سفر در ایام نوروز را دارند توصیه کرد حتما با حوصله استراحت کافی را در شب قبل از سفر داشته باشند و در صورت احساس خستگی در طول مسیر حتما در منتهی الیه سمت راست جاده توقف کنند تا سفر ایمن و سال خوشی را سپری کنند.


 انتهای پیام/ب
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی کامل ۱۹ راهدارخانه خراسان شمالی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..