تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان بناب در چهارم فروردین ۹۶ در طبیعت ۴ فصل! +تصاویر

ساعت: 12:40 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069767

شهرستان بناب در اولین روزهای بهار، طبیعتی چهار فصل به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، خود شهرستان بناب با منظره ای زیبا و با همت شهرداری بناب طبیعتی زیبا را دارد، با ورود به روستاهای توتاخانه و صور این شهرستان با تغییر شرایط جوی هوا، طبیعتی دیگر از چهار فصل را می بینیم که در نوع خود بی نظیر است.

توتاخانه و صور از دهستانهای بناجوی شمالی، بخش مرکزی، شهرستان بناب است که در ۲۴ کیلومتری شمال شرقی بناب قرار گرفته است. رودخانه قلعه چای از دو کیلومتری شمال باختری روستا می‌گذرد و کوه «دوزلاغ» در شمال و کوه «پلی گونی» در شرق و کوه «فرهاد داش» در یک کیلومتری جنوب شرقی روستا قرار گرفته است.

شهرستان بناب در سوم فروردین ۹۶ در طبیعتی ۴ فصل

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان بناب در چهارم فروردین ۹۶ در طبیعت ۴ فصل! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..