تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل بالاخره مشکل بلوتوث پیکسل و پیکسل XL را رفع کرد

بیش از یک ماه از زمانی که گوگل به مشکل بلوتوث گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل XL پی برده، می‌گذرد. این شرکت در نهایت علت این مشکل را یک باگ اعلام کرده است. مشکل بلوتوث این مدل‌ها بعد از عرضه وصله‌های امنیتی ماه فوریه ایجاد شد و تا ماه مارس نیز ادامه یافت. امروز گوگل تایید کرد که این شرکت توانسته مشکلی که ماه پیش به وجود آمده را رفع کند.

گوگل در مراحل پایانی رفع این مشکل بوده و نیازی به دانلود یا به‌روزرسانی دستگاه‌ها یا برنامه‌ها نیست. ما دوست داریم که از این گروه بازخورد داشته باشیم. اگر فرصت آزمایش بلوتوث دستگاه خود را دارید، نتیجه آن را با ما در میان گذارید.

همانگونه که در پیام بالا مشاهده می‌نمایید، کاربران پیکسل نیازی به دانلود هیچ به‌روزرسانی نداشته و این مشکل با ایجاد تغییر در سرور رفع می‌شود. بااین‌حال اگر شما به‌روزرسانی اخیر سرویس‌های گوگل پلی را دریافت کرده باشید، مشکل بلوتوثی که از ماه فوریه برای شما ایجاد شده به‌احتمال زیاد رفع می‌گردد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل بالاخره مشکل بلوتوث پیکسل و پیکسل XL را رفع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..