تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 8 احتمالا با این ویژگی‌ها معرفی خواهد شد

با توجه به اتفاقات به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 و فاجعه‌ای که برای سری نوت سامسونگ رقم خورد، این شرکت تصمیم گرفته تا گلکسی Note 8 را بی عیب و نقص بسازد.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد طراحی و مشخصات گلکسی اس8 و گلکسی اس8 پلاس سامسونگ فاش شده و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که گلکسی نوت 8 نیز از سبکی تقریبا مشابه پرچم‌دار جدید سری گلکسی S بهره ببرد، هرچند تفاوت‌های ظاهری بین این دو سری بیش‌تر شود. البته از بین تمام شایعات و گزارش‌هایی که در مورد گلکسی S8 منتشر شده است، هنوز دقیقا نمی‌توان گفت کدام یک واقعی و کدام یک غیر واقعی هستند. در هر حال گلکسی نوت 8 به دلیل مسائل به وجود آمده از اهمیت جداگانه‌ای برخوردار است. دی جی کو از سامسونگ ماه ژانویه در مورد این فبلت گفت:

نوت 8 بهتر، امن‌تر و بسیار نوآورانه‌تر خواهد بود

همین جمله خود نوید این را می‌دهد که با محصولی شگفت‌آور روبرو خواهیم شد.

به نظر می‌رسد گلکسی Note 8 که احتمالا اواخر تابستان به بازار عرضه خواهد شد از طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس برخوردار باشد و از آن‌جا که برخی فناوری‌های مورد نظر سامسونگ تا آن زمان آماده خواهند شد می‌توان انتظار داشت امسال سری نوت تفاوت بیش‌تری با سری اس داشته باشد برای مثال به دلیل این‌که قطعات مورد نیاز سامسونگ از سوی تولیدکنندگان در موعد مقرر تامین نشد حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 به پشت دستگاه منتقل شد. در حالی که سامسونگ در نظر داشت آن را به دل صفحه نمایش منتقل کند. پیش بینی می‌شود این قطعات تا زمان رونمایی از نوت 8 در اختیار سامسونگ قرار بگیرد و شاهد استقرار حسگر اثر انگشت در درون نمایشگر نوت 8 باشیم.

با این‌که هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از این فبلت باقی مانده اما به تازگی تصویر جدیدی از گلکسی Note 8 توسط  یک وبلاگ چینی که در حوزه‌ فناوری فعالیت می‌کند فاش شده است. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته یک طرح نقاشی شده از گلکسی نوت 8 در این وبلاگ منتشر شده که بر طبق همین تصویر به نظر می‌رسد فبلت مورد اشاره در مراحل اولیه‌ طراحی خود به‌ سر می‌برد. خوشبختانه منابع نزدیک به سامسونگ بخشی از اطلاعات مربوط به مشخصات فنی فبلت پرچم‌دار بعدی این کمپانی را هم اعلام کرده‌اند که در ادامه این جزئیات را مرور خواهیم کرد.

چیپست

انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 سامسونگ با پردازنده‌ اسنپدراگون 835 یا اگزینوس سری 9 همراه باشد. البته وجود پردازنده اسنپدراگون 835 چندان ویژگی قابل توجهی محسوب نمی‌شود. به‌ خصوص اگر سامسونگ بخواهد در آمریکا فروش خوبی تجربه کند این موضوع اهمیت بیش‌تری خواهد داشت. علاوه بر این، پردازنده‌ واقعی سری 9 این شرکت هنوز معرفی نشده است. تنها موردی که در حال حاضر می‌دانیم این است که در حساب کاربری لینکدین یکی از مهندسان تست‌کننده سامسونگ مشخصاتی از پردازنده‌ای ناشناخته به نام اگزینوس 9810 مشاهده شده است. جدیدترین پردازنده‌ سری اگزینوس معرفی‌شده توسط سامسونگ اگزینوس 8895 است که انتظار می‌رود در گوشی هوشمند گلکسی اس8 مورد استفاده قرار گیرد. این چیپست نیز بخشی از پردازنده‌های سری 9 است اما گفته‌ می‌شود که گلکسی نوت 8 از پردازنده‌ای قدرتمندتر از S8 بهره خواهد برد.

صفحه‌نمایش

گفته می‌شود گلکسی نوت 8 از یک صفحه‌‌نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد بهره خواهد برد و رزولوشن آن احتمالا 4K یعنی 3840 در 2160 پیکسل خواهد بود. با توجه به تصویر شماتیک جدید منتشرشده از نوت 8 به نظر می‌رسد بدنه گلکسی نوت 8 شیوه طراحی گلکسی S8 را ادامه دهد.

اگر نسبت تصویری گلکسی اس8 و گلکسی اس8 پلاس را در نظر بگیریم، احتمالا پنل 4K گلکسی نوت 8 رزولوشن 4428 در 2160 پیکسل خواهد داشت. باید اشاره کنیم که دکمه‌های ناوبری دیجیتال در این فبلت حدودا 100 پیکسل را در بخش پایینی نمایشگر اشغال خواهند کرد. نباید فراموش کنیم که مدت‌ها قبل چندین شایعه و خبر در مورد گلکسی اس8 از این حکایت داشتند که این دستگاه از نمایشگری با وضوح 4K یواچ‌دی بهره خواهد برد و دوربین پشتی این محصول دوگانه در نظر گرفته شده است.

حافظه

گفته‌ می‌شود گلکسی نوت 8 از 6 گیگابایت حافظه‌ رم بهره خواهد برد و حافظه داخلی آن تا 256 گیگابایت در نظر گرفته خواهد شد. از آن‌جا که سامسونگ پیش از این گوشی هوشمند گلکسی C9 پرو را با 6 گیگابایت رم در بازار چین عرضه کرده است، به نظر می‌رسد استفاده از 6 گیگابایت حافظه رم در نوت 8 واقعیت داشته باشد و احتمالا نسخه‌ مجهز به 6 گیگابایت رم این فبلت تولید خواهد شد. علاوه بر این باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا سامسونگ این محصول را با حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد کرد یا خیر. هرچند با توجه به این‌که شایعه شده گلکسی اس 8 حافظه 64 گیگابایتی دارد احتمال صحت این ادعا بسیار کم است.

طراحی

در لبه‌‌ پایینی گلکسی نوت 8 شاهد جایگاه قلم S Pen، درگاه یواس‌بی نوع C و پورت 3.5 میلی‌متری هدفون خواهیم بود. شکاف مخصوص کارت حافظه‌ جانبی میکرو اس‌دی و سیم‌ کارت در لبه‌ بالایی این گوشی هوشمند تعبیه خواهد شد و دکمه‌ فیزیکی اختصاصی دستیار صوتی بیکسبی در لبه‌ سمت چپ قرار خواهد گرفت و در بالای آن شاهد دکمه‌های تنظیم بلندی صدا خواهیم بود. در پنل جلویی نوت 8 دوربین سلفی و تکنولوژی تشخیص چهره تعبیه خواهد شد. طراحی فبلت بعدی سامسونگ مثل سال‌های قبل از سبک طراحی جدیدترین گوشی سری گلکسی اس این کمپانی بهره خواهد برد و البته تغییراتی نسبت به پرچم‌دار سری گلکسی S در آن اعمال می‌شود.

در بخش بالایی و پایینی نمایشگر نوت 8 که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، سوراخ‌هایی دیده می‌شود که احتمالا مربوط به اسپیکر این دستگاه است. از آن‌جا که سامسونگ اکنون مالک صنایع صوتی هارمن است، انتظار می‌رود این غول کره‌ای از فناوری‌های هارمن برای ارائه‌ کیفیت صدایی بهتر در گوشی‌های هوشمند خود بهره بگیرد. در همین راستا پیش بینی شده که نوت 8 مجهز به اسپیکرهای استریو خواهد بود.

با این حال باید صبر کنیم و منتظر خبرها و شایعات دیگری درباره این غول دوست داشتنی سامسونگ باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 8 احتمالا با این ویژگی‌ها معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..