تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحصیل ۵ .۳۴ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلات تکمیلی

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به سیاست‌های دانشگاه در زمینه تمرکز زدایی، گفت: در راستای تمرکز زدایی و چابک سازی بسیاری از واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادغام یا منحل شدند به طوریکه از ۴۷۲ واحد و ۱۰۹ آموزشکده سما در مهر ۹۲ به ۳۳۵ واحد و ۱۴۰ آموزشکده سما در بهمن ماه ۹۵ رسیدیم.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری دانشگاه‌ آزاد اسلامی در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی اقدامات بسیاری صورت گرفته، گفت: در همین راستا تعداد رشته محل‌های مقطع کارشناسی ارشد ۷ هزار و ۵۶۸ و تعداد رشته محل‌های مقطع دکتری به ۲ هزار و ۳۳۸ رشته محل افزایش پیدا کرد.

رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی به بومی گزینی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تاکنون ۹۶ درصد در مقطع کاردانی، ۹۱ درصد در کارشناسی، بیش از ۷۱ درصد در کارشناسی ارشد و حدود ۵۰ درصد در مقطع دکتری بومی گزینی شده است که این امر علاوه بر اینکه موجب کاهش هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی شده و تبعات مناسب و خوبی از نظر فرهنگی نیز داشته است.

وی با بیان اینکه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۵۰ درصد دانش آموختگان دانشگاهی ایران را تشکیل می‌دهند، گفت: دانشگاه آزاداسلامی دارای حدود ۶ میلیون فارغ التحصیل است و این سرمایه بزرگی برای این دانشگاه به شمار می‌رود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دانشگاه آزاداسلامی متعلق به مردم است، گفت: یکی از زیباترین جلوه‌های آن تاسیس و حمایت مردم است و تمامی دستاوردهای امروز دانشگاه آزاد اسلامی حاصل همین حمایت هاست.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحصیل ۵ .۳۴ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلات تکمیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..