تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالاترین میزان آلودگی به آفت کش ها را توت فرنگی دارد

محققان در این مطالعه ۳۶ هزار نمونه از ۴۸ گونه گیاهی رشدیافته را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند در حدود ۷۰ درصد آفت کش ها بر روی محصول باقی می مانند.

مطالعات نشان داد توت فرنگی حداقل آلوده به ۲۰ آفت کش بود. سایر محصولات دارای بیشترین آلودگی بعد از توت فرنگی عبارتند از اسفناج، شلیل، سیب، هلو، کرفس، انگور، گلابی، گیلاس، گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای شیرین و سیب زمینی.

طبق این گزارش، کمترین آلودگی به ترتیب مربوط به ذرت و آووکادو بود و در ادامه فهرست آناناس، کلم، پیاز، نخود فرنگی شیرین، پاپایا، مارچوبه، انبه، بادمجان، هندوانه، کیوی، طالبی، گل کلم و گریپ فروت قرار داشت.

تنها یک درصد نمونه های آووکادو و ذرت دارای آفت کش های قابل تشخص بودند.

کارشناسان محیط زیست توصیه می کنند مصرف کنندگان باید تا حدامکان از محصولات ارگانیک استفاده کنند تا کمتر در معرض آفت کش ها باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالاترین میزان آلودگی به آفت کش ها را توت فرنگی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..