تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با سرعت مجاز برانید!/فیلم

با سرعت مجاز برانید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن ماه سال گذشته بود که شهر شیراز به عنوان شهر برتر در زمینه هوشمند سازی ترافیک و کاهش تصادفات درون شهری انتخاب شد. توسعه سه برابری سیستم های هوشمند کنترل سرعت و ثبت لحظه ای تخلفات و کاهش 50 درصدی کشته شدگان از جمله موارد مهم در انتخاب این شهر بوده است. بنا به گفته کارشناسان در 6 ماه نخست سال گذشته آمار جان باختگان تصادف این شهر از رتبه 4 سال گذشته به رتبه 27 کاهش پیدا کرده است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز سقف سرعت مجاز در نظر گرفته شده برای رانندگان 60 کیلومتر بر ساعت است که در صورت عدول و تخلف راننده در زمانی کمتر از سه ثانیه پیامکی به صاحب خوردو اعلام می‌شود که شما در این محل سرعت مجاز را رعایت نکرده و در کمتر از یک دقیقه محل وقوع تخلف و مبلغ جریمه به شماره همراهی که در مدارک خودرو به عنوان مالک خودرو ثبت شده ارسال می‌شود. 

طرحی کامل مکانیزه که به گفته وی در کشور بی‌سابقه است، پلاک و اصالت خودرو در این روش به طور اتوماتیک شناسایی و با روش‌های هوشمند ثبت و در پایگاه داده پلیس تطبیق می‌شود.


برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با سرعت مجاز برانید!/فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..