تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله بزرگ کوکایین با 

در یکی از کشورهای منطقه آمریکای لاتین محموله‌ای از ماده مخدر کوکایین کشف و ضبط شد که روی بسته‌بندی آن نشان مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا دیده می‌شود.

به گزارش شما نیوز:  در یکی از کشورهای منطقه آمریکای لاتین محموله‌ای از ماده مخدر کوکایین کشف و ضبط شد که روی بسته‌بندی آن نشان مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا دیده می‌شود.

انتظار می‌رفت حضور لیونل مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین و بازی او برابر تیم ملی شیلی مهمترین خبری باشد که این روزها درباره ستاره بارسلونا شنیده می‌شود، اما اتفاقی دیگری رخ داده که بازگشت او به کشورش و حتی گلی را که به شیلی برای کمک به پیروزی یک بر صفر آلبی‌سلسته در دور سیزدهم بازی‌‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه زد، تحت‌الشعاع قرار داده است.

پلیس پرو اعلام کرد که روز چهارشنبه یک محموله کوکایین به وزن یک هزار و 417 کیلو کشف و ضبط کرده است که بخش اعظم آن دارای بسته‌بندی منقش به لوگو و تصویر لیونل مسی است. این محموله دریک کانتر فیله اختاپوس که قرار بود به مقصد بلژیک فرستاده شود، کشف و ارزش آن 85 میلیون دلار تخمین زده شده است.

طبق اعلام پلیس مبارزه با مخدر پرو، هنوز هیچ شخص مظنونی در رابطه با این محموله دستگیر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله بزرگ کوکایین با »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..