تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش فروش گلکسی اس 8 سامسونگ از روز معرفی دستگاه آغاز خواهد شد

در حالی که به نظر می رسد دیگر همه چیز را درباره کهکشانی جدید سامسونگ یا گلکسی اس 8 می دانیم، هر از چندگاهی گزارش های تازه ای منتشر می شوند که برخی از دانسته ها را دستخوش تغییر می کنند. سامسونگ در حال حاضر، رونمایی از پرچمدار تازه اش را طی مراسمی در روز 29 مارس (9 فروردین ماه) تایید کرده اما هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه گلکسی اس 8 در دسترس نیست.

اگرچه بنابر شایعات قبلی، پیش فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از روز 7 آوریل (18 فروردین ماه) آغاز خواهد شد، در گزارشی تازه، تاریخ آغاز پیش فروش همان روز رونمایی از دو دستگاه اعلام شده است.

وب سایت هلندی AndroidWorld ضمن انتشار این گزارش اعلام کرده که اطلاعاتش را از منابع موثقی به دست آورده است. البته ناگفته نماند که این تاریخ پیش فروش، ظاهراً تنها به هلند و بلژیک تعلق دارد، اما می توان حدس زد که برای سایر کشورهای اروپایی نیز صدق می کند.

اما تنها سوالی که باقی می ماند، تاریخ تحویل نسخه های پیش فروش شده گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است. تا به این لحظه می دانیم که خانواده اس 8 احتمالاً در تاریخی بین اوایل الی اواسط آوریل به بازار خواهد آمد؛ البته این مسئله هم به صورت رسمی از سوی سامسونگ به تایید نرسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش فروش گلکسی اس 8 سامسونگ از روز معرفی دستگاه آغاز خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..