تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بائوزا: به نظرم آرژانتین خوب بازی کرد

سرمربی آرژانتین درباره برد تیمش مقابل شیلی صحبت کرده است.

به گزارش کاپ، بائوزا، سرمربی آرژانتین بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل شیلی گفت: به نظرم مسی بازی خوبی انجام داد. وقت کار رسیده است، مطمئنا ما پیشرفت هم خواهیم کرد. خیلی خوشحالم که در این بازی برنده بودیم، در پایان بازی همان طور که تصور می کردیم از زمین بازی خارج شدیم. از نظر من تیم به خوبی بازی کرد و توانست تیم خوبی مانند شیلی را شکست دهد. البته در بازیابی توپ های از دست داده کمی ضعیف بودیم. در 15 دقیقه آخر بازی هم نمی توانستیم توپ را در اختیار داشته باشیم. اما مقابل رقیب بزرگی برنده شدیم. به نظرم بد بازی نکردیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بائوزا: به نظرم آرژانتین خوب بازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..