تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان پاداش بازیکنان سوریه به خاطر شکست ازبکستان

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از ایسنا، آس نوشت: تیم ملی سوریه امروز (پنجشنبه) در هفته ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توانست یک بر صفر ازبکستان را شکست دهد. تیم سوریه با این پیروزی تنها در فاصله یک امتیازی ازبکستان قرار گرفت و در جایگاه چهارم باقی ماند. سوریه همچنین با کره‌جنوبی تیم دوم جدول دو امتیاز اختلاف دارد.

سوریه در این بازی مالکیت توپ را بر عهده نداشت و با وجود تنها موقعیت گل خود در لحظات آخر بازی توانست به پیروزی دست پیدا کند. این گل توسط خریبین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. برد امروز باعث شد سوریه رویای حضور در جام جهانی را در سر داشته باشد.

به خاطر این پیروزی هر یک از بازیکنان این تیم، ۱۰۰۰ دلار معادل حقوق یک فصل‌شان را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. این اتفاق پیش از این برابر چین در بازی‌های انتخابی جام‌جهانی رخ داده بود.

حریف بعدی سوریه در این رقابت‌ها کره‌جنوبی خواهد بود که دیدار رفت با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. سوریه در صورت شکست کره‌جنوبی می‌تواند به رویای حضور در جام جهانی نزدیک شود.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان پاداش بازیکنان سوریه به خاطر شکست ازبکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..